Tunnetko kuuluvasi johonkin yhteisöön kun olet täällä napsussa?

Minä tunnen ja siitä kiitos teille! ; )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 11:28

'salakavalasti' sellainen tunne näyttää kasvavan, tuntemattomien kavereiden joukko, nimimerkillisistä kuitenkin tulee tuttuja yksilöitä joiden edesottamuksia ja ajatuksia alkaa seurata, välillä jopa tavallaan huolestuu jos jostakusta ei aikoihin kuulu mitään ..

Kysyjän kommentti

Olen samaa mieltä : ))
Kaikki vastaukset olivat hyviä : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 11:18

TOTTAKAI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:22

En pidä tätä varsinaisesti minun yhteisönä,koska en tunne ihmisiä oikeasti täältä, vaikka tämä onkin eräänä välilehtenä konellani.
Kuulun kyllä ihan liiankin moneen yhteisöön ja pyrin karsimaan niitä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:22

Tunnen olevani napsussa,elikkä tunnen,ei voi kirjoitta ihan mitä sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:25

Tunnen kuuluvani yhteisöön Napsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:29

TOTTAKAI TYTÖT JA POJAT JOTKA KANNUSTAVAT MINUA YSTÄVÄLLISYYDELLÄ HENKILÖKOHTAISIN VIESTEINKIN. ON MINULLA ELÄMÄÄ TÄMÄN NAPSUNKIN ULKOPUOLELLA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:33

Juups:) :) ja vaikka aika uusi olenkin jo tunnen pakottavaa tarvetta kurkata ,mitä kamuille kuuluu..kiitos:) nii elämää on minullakin ja sinne tästä koht kiidänkin ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:52

En, yhteisöni jos niin voi sanoa, tulee enemmänkin harrastusten parista - ne ihmiset tunnen ja heidän luonaan käyn kylässä sekä matkoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:44

Tietty yhteisö on napsukin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 13:18

En sillä atvoin mtiä yheisöllä tarkoitetaan . Kuulun elävini yhteisöihin ja siksi nämä sivut ovat vain joukko kirjaimia. Vaikeata selitää sen kummemmin.

Lisätty: 02.02.2009 - 13:57

Täällä en ole siis uraputkessa enkä työllistä itseäni (katson osion otsikkoa...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 16:16

Napsuyhteisöön tunnun kuuluvani. Lähtisin pois, jos en tuntisi mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 16:18

noh, en nyt yhteisöksi ihan voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:02

Mukava joukkohan tään Napsun muodostaa...omalla tavallaan mielenkiintoinen ja meille ihan tarpeellinen. Maailmassa on paljon turhempaakin porukkaa. Ollaan vaan iloisia, terveesti uteliaita ja fiksuja napsulaisia. Tää on tätä nykyaikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:58

Onhan meillä yhteinen mielenkiinnon kohde, joten yksi yhteisön periaate ainakin täyttyy... Kiva lukea toisten ajatuksia ja jakaa omiaankin. Ja etenkin kun neuvot joskus toimivatkin. Piristävä pilkku päivään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:08

en koe niin:) tai no.. niin ja näin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 18:51

Sitä on niin napsulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:40

Nojuu, eihän näistä ihmisistä voi olla pitämättä. :)