Monella sormella kirjoitat,mie kahdella ja kahdeksan lepää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 11:36

välil tuntuu et kaik sormet napsuttaa ilman kontrollii, kun niin paljon virhei, mut ehkä paril ja muutamal karkulaisel, joka yrittää väliin...

Kysyjän kommentti

Paras vastaus ,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 10:41

2+2 tai 3+3 riippuu koneesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:44

Näinhän se menee.Pitäisiköhän siirtyä takaisin yksisormijärjestelmään niin minun kirjoitusvirheetkin voisi puolittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:46

keskimäärin seitsemällä, pikku näppiksellä kahdella ja kännyyn riittää oikea peukalo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:47

Kyllä se pääasiassa kahdella minullakin menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:50

Yhdellä , ja käsin en kykene kirjoittamaan mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:01

Tuntuu että ne kahdeksan kyllä joutaakin pitää sitä lepoa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:07

Yritän joskus opittua 10 sormijärjestelmää käyttää ja varmaan jotain omaa systeemiä on kehittänyt : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:13

9 sormea seuraa tiiviisti mita 1 tekee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:17

suurimman osan kirjutuksesta 9 lepää.onneks ne on vielä tallella,kun varpaita on enää 9 jäljellä,tapaturma piru söi yhden varpaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:06

Kyllä sitä kahdella sormekka kirjoittelee..pitäisi opetella vähän paremmaksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:38

kymmenellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 13:56

enpä ole ajatellut asiaa mutta samalla kun tässä kirjoittelen niin vasemmalta puolelta tulee yks sormi ja oikealta kolme..joten neljällä sormella tulee näpyteltyä tätä näppistä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:32

Kymmensormijärjestelmää mie en ossoo,, mie kirjuttelen ja näpyttelen koneella tekstiä miten millonkin.. Tuuppaa vaihtelemaan mulla nääs tää kirjoitustapa, riippuu kirjoitanko nopeasti vai hitaasti, jne..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 16:18

Piti oikein ruveta miettimään miten kirjoitan. Noin kahdeksaa tulee käytettyä näköjään. Pikkurillit on laiskat, eivät viitsi osallistua muitten sormien tavoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:53

Kaikilla kymmenellä.. Tai yritän ainakin, usein menee siihen että puolet niistä todellisuudessa vain naputtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:16

Joskus muinoin mulla oli yläasteella valinnaisaineena konekirjoitus. Tuli opittua kymmensormijärjestelmä siihen malliin, että sitä käyttää kyllä edelleen. Yks viisas multa kerran kysyi, että miten mä näen kirjoittaa virheettömästi, kun valot ei oo päällä?! Naurua piisas tuon kysymyksen jälkeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:26

Kaikilla kymmenellä ja välillä tarttis varpaatkin avuksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:28

Kymmenel sormel luulisin kirjottavani mut, samoin kuin yllä esim. kissanainen, ehkä kuitenkin ne reunimmaiset sormet jäävät käyttämäti. Ihmeen laiskoja nuo laitimmaiset sormet näyttää olevan, joten yritän pitää niille puhuttelun, jot töihin vaan, eihän täst muuten mitään tuu....heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:08

kahdella, etusormilla :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 08:40

Kymmensormijärjestelmä on käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 21:53

Kymmenellä sitä taitaa tulla kirjoteltua useimmiten...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:41

Kaikilla kymmenellä. Opettelin sen aikoinaan koulussa ja siitä lähtien olen käyttänyt.