Kummalla kädellä kirjoitat`?

Usan uusin pressakin näkyy olevan vasuri!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 09:40

Minä olen vasuri kuten suurin osa edesmenneistä sukulaisistani, ja minun jälkeläisistäni puolet. Opettajien halua vaihtaa, vanha äitini puolusti kättäni joka olisi voinut vaurioittaa vaihdolla minua pahastikin. matkoilla eri maihin olen oppinut pitämään käteni siellä takapuolen puolella ja toisaalta oman koskemattomuuteni lakanaan puettuiden miehien koskettelua minuun ,vasen ulottuu korvatillikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 09:48

Mie olen oikea kätinen,meitä on neljä sisarusta,vanhin ja nuorin ollaan oikea kätisiä kaksi keskimmäistä on vasureita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:58

Oikealla. Jos olisin koulussa yrittänytkään kirjoittaa vasemmalla, se asia olisi korjattu. Kaikki pyrittiin opettamaan oikeakätisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:03

Vasurilla yritin koulussa opettaja vaati käyttämään oikeaa kättä,Nykyjään vasemmalla tekstaan ja oikealla kirjoitan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:15

Oikea kätinen olen : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:17

Oikea. Isäni oli vasenkätinen mutta koulussa pakoitettiin kirjoittamaan oikealla, kirjoittaa nykyään sillä kumpaa kättä lähempänä on kynä. Tietokonetta räplään kummallakin räpylällä, kai tämä on sitten nelisormijärjestelmä (2+2).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:21

Kynäkätenä oikea,koneella molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:32

kynällä oikea, mutta vasemmalla voin työskennellä myös, onkin helpotus, kun voi kätttä vaihtaa esim.vispates ym..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:23

JOS SYON NIIN KIRJOITAN VASEMMALLA MUUTEN OIKEALLA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:03

Käytän kumpaakin kättä yhtä luontevasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 13:37

oikealla kirjoitan, kumpikin käsi näppäimistöllä..tuntuu ettei vasemmalla ole virkaa juuri mihinkään, paitsi sormuksien pitelyyn..

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:39

oikealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:22

Oikealla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 16:39

Oikeakätinen olen. Vasen ei taivu kynähommiin ollenkaan eikä paljon muihinkaan hommiin. Käytön puutetta kait.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:58

Oikella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:02

Mie olen oikeakätinen ja tällä läppärillä mie tuppaan kirjuttelemaan molemmalla käellä.. Jos syö ja juo samaan aikaan, niin se syötävä on oikeassa ja juotava vasemmassa käessä.. Esmes haukkaa pullaa ja hörppää kylmää maitova perrään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 17:34

Oikealle kallistun minäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:03

Kynällä oikealla, koneella molemmilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:44

Oikealla kirjoitan niin kauan kuin se toimii, vasemmalla loput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 01:26

oikeelta tulee vähän siistimpää jälkee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:03

Oikealla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 22:03

Oikealla kirjotellaan vielä ainakin. Toivossa hyvä elää et jahka asennushommia tulee tehtyä vielä vuosikymmen niin ehkä sit onnistuu toisellakin myös se kirjotus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.02.2009 - 22:47

Kynällä :)

Okei, olen oikeakätinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 23:12

oikealla useimmiten (jos se on vapaana), kuitenkin olen oikeasti kasikätinen eli onnistuu vasemmallakin yhtä hyvin