Mikä on tämä Wiki,jota niin paljon suositellaan?Mitä sieltä löytyy ja miten sinne pääsee?

Avainsanat: wiki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 09:30

itse haen wikipedian , googlettamalla.

Lisätty: 02.02.2009 - 10:12

Aina löytyy tietävämpää tietoa, ei saa koskaan luottaa yhteen tietoon.MÄÄRÄTYT NIMIMERKIT JAKAVAT TIETOA ILMAN TÄTÄ KANAVAAKIN , OMAAN YLIVOIMAISEEN TIETOON PERUSTUEN.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 09:52

Jus niinkuin Maarit kertoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:59

Wikipediaan en menisi kovasti luottamaan. Sitähän voi tehdä kuka tahansa eli sieltä löytyy paikkaanpitämätöntä aineistoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:12

Kirjoita vaikka kristalli.Hakuun ja klikkaat google haku niin sivuaukeaa sieltä näkyy kristalli kautta wiki,siitä klikkaat aukeaa wiki sivu jossa on lasista juttuja,sen sijaan jos kirjoitat,Gristalli,ja klikkaat kokelen onneani, arvaappa mihin se aukeaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:38

Tuo wikipedia on tietynlainen netissä oleva tietosanakirja, mielestäni kyllä hyvinkin luotettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:04

www.wikipedia.fi

osoite josta löytyy tämä ilmainen, avoin verkkosanakirja, yksinkertainen käyttää ja vastaa useimpiin arkipäivän kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:30

Wikipedia on ns: vapaa hakemisto ja tällä hetkellä yksi parhaista yleistietouden hakemistoista. Suppea tosin ja joskus laveasti tulkittu, mutta yleisestiottaen suhteellisen hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:35

Kyllä wikillä alkuun pääsee. Jokaisen on sitten etsittävä asiaan lisätiedot muualta, jos tilanne niin vaatii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 16:57

Keskeneräisillä sivuilla varustettu hakukone. Joka toisella sivulla lukee tämä on tynkä, voit täydentää halutessasi, tai jotain sinnepäin. Jos me kaikki mennään sinne laittamaan oikeaksi luulemamme asiat, niin siltä sivulta ei koskaan saa oikeaa tietoa. Varovaisuutta Wikiin luottamisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:03

www. wikipedia.fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.02.2009 - 01:10

wikipedia on "tietosanakirja" :DD sieltä löytää melkein kaikkeen vastauksen. senkun googletat wikipedian niin johan alkaa tapahtua