Mitä söhläystä tänään on digikanavien uusimisella?

Avainsanat: uudet digikanavat televisio

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 10:02

Teema ja joku urheilukanava vaihtavat apikkaasa, siis kotimaisista kanavista. Olen ymmärtänyt että myös maksullisilla kanavilla tulee muutoksia. Kauhea haloo on asiasta nostettu, lieneekö sen väärti.
Meidän digiboxi hakee kanavta automaattisesti mutta oletan että kanavahaku täytyy kuitenkni käynnistää. Sitä en en mene tekemään, mies tänään työmatkalla ja tulee myöhään illalla Suomeen. Huomenna asia selviää sitten.

Lisätty: 02.02.2009 - 15:01

Tärkeimmät maksulliset kanavat äkkikatsomalla näyttivät olevan samoilla paikoilla eli esim. Travel. Ainoa jolle paikka täytyy päivittää on Teema.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 09:28

MINULLE EI VARMAAN MITÄÄN, ON TV:N SISÄLLÄ JO NS: BOXSIT , EMMEKÄ KYKENE ASETTAMAAN ENNEN ALKUPERÄISEN KANAVAN TOIMITTAJAN MÄÄRITTÄMIÄ TIETOJA JOTKA ASENNETAAN PÄIVÄN KULUESSA, ELI HUOMENNA VOIN VASTATA TARKEMMIN KYSYMYKSEESI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:51

Nyt siellä vaihtaa vain teema tänään paikkaa,se on sitten numero seitsemän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:19

Laatikko hakee kanavat lähes kaikille automaattisesti. Kanavien paikkoja hieman selkeytetään muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:40

meillä myös automaattihaku jota jopa minä osaan käyttää, vaikka en yleensä koneista ymmärräkkää ja meille ei tule uusa kanavia ,kun ei kaapeli tv,tä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 11:33

Suosittelen hakemaan kanavat muutoinkin aikaajoin (1krt/kk) uudelleen ihan itse ilman sähläystäkin.
Automaattipäivitykset eivät nimittäin toimi läheskään aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:40

toivottavasti hoituu kivuttomasti. Koko ajan täytyisi päivittää. Nyt ois hyvä ajoitus pistää digipoksinhuoltofirma pystyyn kun iäkkäämmät soittelevat avuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 17:01

Eikös ne pitänyt vaihtua vasta 14.2.2009. Miksi ne kanavat nyt jo pitää päivittää, jos lähetykset siirtyvät niille vasta parin viikon kuluttua? En ymmärrä taas, mutta tää tietotekniikka on sellaista, joka menee aina yli hilseen mulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.02.2009 - 23:16

eipä siinä sen kummempia söhläyksiä tarvitse, vähän uusia kanavapaikkoja (useimmissa vehkeissä pelaa automaatihaku) ja sitten ystävänpäivänä uusi kanava (liv)