Rakkaat napsulaiset, kas te ette nuku lainkaan? Katson noita vastaus aikoja!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 10:55

kuulun yö valvojiin , mutta ei silmäni ole samaa mieltä, kuin aivoni..joten napsuttelemaan en voi alkaa...sepä onkin ärsyttävää, kun lukeakkan ei jaksa, mut aivot vaan virkeenä...muuten muija reporankana..

Kysyjän kommentti

Eipä muuta kuin napsutellaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 08:25

Onko sillä vastaajan kannalta mitään merkitystä? Eikö se ole aina paikallista-aikaa, eli siis mistä me tiedetään missä päin palloa mikäkin kirjoitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:25

Välillä tosiaan vaikuttaa, että Napsussa tehtäisiin 'töitä' kolmessa vuorossa. Syitä valveillaoloon on varmasti yhtä monta kuin kuin napsulaisiakin, usein varmaan sellaisiakin joita ei haula edes kertoa tällaisella foorumilla.

Saataskohan tällä porukalla aikaiseksi joku napsu ennätyskoe, kuinka monta tuntia yhtämittaan peräkkäin niin että joka tunti tulee joku järjellinen kysymys/vastaus ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:25

Mieheni lähti tienaamaan rahaa aamuyöstä ja valvoin sen vuoksi vahtiakseni mukaan pakattiavia kamoja etten köyhyysloukkuun vaan jäisi.eli hyvin itsekkäitä on syyni valvoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:28

Miekin olen ihmetellyt,että eikö jotkut napsulaiset nuku lainkaan yöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:59

Olen huono nukkumaan ja saatan usein nousta jo 3.30 ylös,keittää kahvia ja sen jälkeen tietsikalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:03

Jon viettää paljon aikaa tietokoneen ääressä, silloin saattaa herätäkin milloin sattuu.
Joskus on pakko valvoa jo varhain aamuyöstä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:17

Olen vain päivällä napsussa en yöllä,yöllä nukuttaa vielä,olen kyllä kuullut mitä vahemmaksi tulee sen vähemmän nukkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:18

Kyl mää ainakin hirsiä vetelen ja lujaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 12:19

Kyllä olen yöni vielä yrittänyt nukkua, mutta kuka tietää jos kukunkin ensi yön napsussa. Saas nähdä kuin muijan käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:53

Byäääh! Mä itken..enkö mä saa ollakaan täällä koko yötä. Äitiiii..mua kiusataan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 13:26

mä piristyn yleensä iltaisin ja aina tekis mieli ruveta touhuilemaan ilta yö aikaa. en tiedä opinko iltavirkuksi kun asuin vielä äidin luona niin äitini useinmiten rupesi maalailemaan tauluja tai tekemään jotain muuta yöaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 16:36

mie en kyllä yöuniani tänne tuhlaa :) päivällä keräilen pojoja silloin kun muistan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 20:01

nukun hyvin ja hartaasti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 08:04

Yövuorossa ollessani saatan piipahtaa napsussa, muuten kyllä nukun yöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 09:05

Toiset valvoskelee yöt ja nukkuu päivät. Minä nukun yöni ja valvon päivät.