Miten lopettaa loma mässäily arjen alettua?

Useamman viikon loma takana, ja vielä vaan herkutellaan vaikka vararenkaat senkun pullistuu eikä työvaatteetkaan meinaa mahtua päälle.

Lisätty: 01.02.2009 - 22:23

Lomallahan käydään kaikki lomakohteen katukahvilat läpi, otetaan vähä coctailia ja puoli-ilmasta huurteista kuumassa auringon paahteessa... ja kun pääsee kotiin,maha tottunu samaan mähkimisiin ja vaikka sit paketti tolkulla hk:n sinistä naamariin kun on 1,5 tunnin välein nälkä. Ja kyytipoikana mitä muutakaan kun sitä huurteista :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 08:00

Siperia opettaa, kunnon ähkyn jälkeen tapojen parantaminen tuntuu paratiisilta ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 22:19

Miksi lomalla pitää mässäillä enemmän kuin arkenakaan. Ei se nyt kummia vaadi se lopetus. Lakkaat vaan mässäilemästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 22:23

kun painaa kovasti töitä niin ei sitä ehdi mässäillä.. siis töihin mahd nopeasti:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 00:13

Vaikeeman kautta jos haluat sen tehdä niin sitten päivän vesipaasto ja sen jälkeen tiukka paluu normaali arki aikatauluun. (onnistuu, on kokeiltu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 01:18

Keksi jotain mielenkiintoista tekemistä niin ajatukset eivät aina pyöri ruuassa. Ja et osta sitä sinistä lenkkiä jääkaappiin odottamaan sua.
Aloita pienet kävelylenkit, jos olet vielä vapaalla. Kyllä se siitä normalisoituu arki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:04

En ymmärrä mikä vaikeus on loman jälkeen, sillä itse syön normaalisti lomallakin, enkä mätä kuin mielipupoli silmät kiiltäen ruokaa naamaani! Ei ruoka syömällä lopu, ettei tartte ahmia niin ,että on sitten vaikeaa lopettaa kotona . Itsehillintää se vain vaatii, aivan kuin laihdutuskin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:11

Loman jälkeen vain palataan taas entiseen arkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 09:24

Arjen kiireet ja huussollin siivous reissun jälkeen ,pitäisi auttaa.Toki se makkara ja juotavat täytyy jättää ostamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:11

En sorrru ylensyöntiin enkä myöskään juontiin lomalla. Coctaileja ja oluita ei mene alas niin yhden yhtäkään. Ateria vähintään kerran päivässä, ilta-aterialla ruokajuomana viini, siinä se .

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 16:41

no vararengas tuppaa turpoamaan tohon vyötärölle jos samaa tahtia jatkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 16:51

Sauvat käteen ja ei ku kävelemään : ) pitää oppia syömään ilman mässäilyjä ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 00:15

Eihän se vaikeeta ole kun palaa arkeen..