Kokemuksesi äkkilähtöjen määritelemättömästä majoituksesta ? Paikka olisi Thaimaa/Phuket. Matkatoimisto on Finnmatkat.

Olemme lähdössä helmikuun lopussa Phuketiin. Majoitus on arveluttava. Majoituksen hinta on halpa, kämppä ei varmaan ole hääppönen ?. Mutta Phuketissa voimme vaihtaa parempaa kämppään ?Olisikko ehdotuksia ?

Lisätty: 01.02.2009 - 18:55

Majoitus selviää vasta Phuketin lentokentällä. Majoituksesta saa lisätietoja Thaiklubi.fi ja phuket.com sivustojen kautta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 16:03

Eikös se ole kuitenkin tärkeintä että on mukava matkaseura ja ihanan lämmin ilmasto? Tuskin te siellä huoneessa kuitenkaan koko lomaa vietätte, joten jos hotelli osoittautuu murjuksi niin ei muuta kuin ulos ja rannalle löhöämään! Jos nyt kuitenkin kohdalle sattuu sellainen läävä ettei siellä pysty edes nukkumaan niin Phuketin hotellitarjonta on kuitenkin niin laaja että varmasti sieltä löytyy paikan päältä mieleinen hotelli hyvään hintaan. Hauskaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 14:11

itsellä ei ole kokemusta määrittelemättömästä majoituksesta, mutta yleensä hotellit on kaikki siellä hyviä. 6vuotta sitten, meillä sattui yksi tuttu ottamaan äkkilähdön ja hän sai majoituksen selville vasta perillä. sattuikin niin sopivasti, että hän pääsi samaan hotelliin meidän kanssa ja hotellihan oli todella hyvä!. mutta varmasti löydät perillä muitakin vaihtoehtoja majoitukseen, jos saamasi asuinpaikka ei miellytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:15

Monesti saattaa määrittelemätön majoitus olla myönteinen yllätys.
Tuskinpa Finnmatkoilla tai muillakaan matkatoimistoilla on edes tarjolla nykypäivänä mitään " kämppää joka ei ole hääppönen".
Lähde positiivisella ja valoisalla seikkailumielellä matkaan, valitse paikanpäällä mieleisesi hotelli !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 16:04

OSTAAHAN SUOMALAISET LOTTOAKIN

Lisätty: 01.02.2009 - 16:06

PHUKETTI ON ISO SAARI jossa on lukemattomia eri rantoja,,ota selvaa milla rannalla hotelli on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 02.02.2009 - 14:45

Vuosi sitten samanlainen matka. Olimme Khao Lakissa Banana Bungaliwissa. Ensi järkytyksen jälkeen loisto paikka. Ystävällinen henkilökunta, hyvä siainti.