Google meni eilen puoleksi tunniksi paskaksi koko maailmanlaajuisesti. Ja kenen työtä tämä? Osaako kukaan arvata?????????????????

Tällä tavalla ne järjestelmät on haavoittuvaisia niin kun on ennustettu. Mikä menee seuraavaksi nurin? Hauskaa ja mielenkiintoista. Oliskohan VR . Ho ho hoo.

Avainsanat: tietojärjestelmät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 13:35

Näin taitaa olla,että kaiken minkä ihminen on tehnyt voi myös ihminen kaataa,saa nähdä mikä seuraavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 13:25

jos se on sun syy, niin onko nyt hauskaa, mieti mitä järkee!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 13:50

On se hyvä kun toisia naurattaa tyhmyydet. Vielä tulee anonyymillekin aika, ettei naurata. Siihen malliin tämä maailma on muuttumassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:12

yrittäjiähän varmasti riittää, jos eivät suurempaa ongelmaa saa aikaiseksi, niin hyvä niin, turhaantuvat ja menevät takaisin sotkemaan seiniä ja sekin on aika paska juttu ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:18

liekö kenenkään syy? meni vaan.. semmottista se on joka laitteella ja foorumilla.. pelaa tai ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:25

Sinun täytyy nyt tallentaa google muistitikulle,
pääset sitten käyttämään seuraavan kerran
teknisen vian ilmaannuttua ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 16:06

Tämäpä mukava uutinen että vika ei olekaan vain omassa koneessani! Kannettavani jumitti nimittäin eilen koko päivän ja kun googlekin vielä kaatui niin pelkäsin jo että saan lähteä kiikuttamaan hökötystä lähimpään huoltoliikkeeseen.. Tänään taas toiminut hyvin, on se tekniikka vaan ihmeellistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 16:36

Joukossa on valitettavasti aina näitä sairaita yksilöitä,jotka eivät ole päässeet ajoissa hoitoon ja heidän tärkein päämäärä on saada sabotaasia aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 17:43

Tekninen vika johtui inhimillisestä virheestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:50

Tuskinpa tuon anomyymin järki riitää kaatamaan maailman suurinta hakupalvelinta.
Tekninen vika ja taas mennään etiäpäin...