Oletko kostonhimoinen?

Itse olen niin kehittymätön että minun pitää vähän tökkiä vaikka vuosien päästä, muistini on pitkä ja paha skorpionin luonne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 11:17

Valitettavasti kyllä,ja sehän on meidän skorppionien paha puoli. Tiedän kyllä ,että hyvyys palkitaan ja pahaatehnyt kärsii teoistaan omassa sielussa, mutta silti tulee kyllä kostettua lähes aina tahallinen vääryys ja usein liian julmasti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 08:42

En yleensä mutta kieltämättä jokus tekisi mieli joku juttu kostaa. Ihan vaan kun
kosto on suloista. Mutta aina ajattelee että jälkeenpäin asia vaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:00

Jos en nyt suorastaan kostonhimoinen, niin kuitenkin sieltä 'entisten kavereiden' listalta on aika vaikea päästä takaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:27

En vakavissa asioissa, Mieltä kyllä monasti kaivelee ja tekis mieli. Kevyemmissä asioissa leikkimielellä kyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:28

En janoa kostoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:57

Olen joskus pohtinut koston halua ja olen tuntenut että kostossa haetaan hyvitystä, eli jonkinlaista tasausta siihen mitä on joutunut itse kärsimään.Koston tunnetilassa voi tuntea suurta voimaa,vahvuutta,hurmiota ja oikeutusta kostoon. Mutta antaa olla, jumalan,tai oliko se karman myllyt jauhaa. Kosto kääntyy aina itseään vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:04

En ole, joskus leikkirrelen tunteella, mut kyllä se yleensä on anteeksi anto..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:28

Eipä ole ollut vuosiin tarvetta, mutta joskus on hammasta purtu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:32

En ole kostonhimoinen,kaikki siihen liittyvä syö itseä sisältä.Erään tuttavani mielestä ja hänen sanansa mukaisesti kiihdyn paremmin kuin Ferrari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:34

En ole kostonhaluinen vaikka useasti olen pettynyt ja raskaasti ihmisiin ja silloin tulee kyllä mieleen, silmä silmästä ja hammas hampaasta mutta olen siitä ilman kostoa päässyt yli, tämähän on varmaan sitä henkistä kasvua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:43

Tiedän,että kaikki mitä toisille tekee palaa itselle kolminkertaisena ja koston kierre tuhoaa lopulta.Itse ei tarvitse mitään kostaa paha saa aina lopulta palkkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 11:59

En, kärsii oma elämä sellaisesta liikaa, on muuta tärkeämpää tekemistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:04

En janoa kostoa. Taipuisa säilä puree parhaiten. Eli annan ajan näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.02.2009 - 12:07

En kosta kenellekään. Varmasti kärsivät sisimmässään ne, jotka ovat minua jollain tapaa loukanneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:33

Eihän sitä sellaista nyt voi ajatellakkaan, kun sanotaan mitä haluut että itsellesi tedään niin tee samoin myös lähimmällesikin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 13:05

Ei kyllä tee mieli kenellekkään kostaa, paitsi jos joku ärsyttää todella paljon, niin sitten. Mutta en silti kosta, tekee vain mieli. En halua kostaa kenellekkän vaikka tekisi kuinka paljon mieli. Mitä järkeä kostamisessa on? Siinä vain oma mieli kärsii. Kärsiköön mielessään se joka teki pahaa jollekkin. Ei sitä henkilöä (joka teki pahaa) tarvitse lisää vaivata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:13

en yhtään! Ja oikeastaan ei ole mitään sellaista mitä pitäisi kostaa kellekkään:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:44

Päinvastoin, pyrin unohtamaan kaikki menneet harmit ja katsomaan eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 21:30

KYLLÄ!! Ja sillä mentaliteetilla mentykin elämässä eteenpäin että kosto elää. Se onkin sitten toinen juttu kuinka hyvin eteenpäin on päästy mutta anyway :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 12:59

En ole, enkä ole edes pitkävihainen. Temperamentti saattaa kuohahtaa (etenkin kun ja jos joudun tekemisiin ns. tyhmän ihmisen kanssa) mutta sekin menee nopeasti ohi. Joskus toivoo että olisi hieman enemmän tuota pitkävihaisuutta luonteessa mutta itseään ei voi näköjään muuttaa. Suhtautuminen ihmiseen jolle voisi olla vihainen, on kyllä kalseampaa kuin ns. ok-tyyppeihin.

Lisätty: 02.02.2009 - 13:01

Olen eräissä yhteyksissä joutnut sanomaan murheita minulle purkaneille ihmisille että maksun aika tulee eli ilkeämielinen henkilö kyllä joutuu tavalla tai toisella vastaamaan tekosistaan. Näin on myös käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 02.02.2009 - 16:52

jossain mielessä kyllä. Ehkä ei ihan pahempia sattumuksia viitsi lähteä kostamaan, mutta leikkimieliset kylläkin ;)