Ostatko lihan marinoituna vai mieluummin ilman marinointia.

Joskus ostan marinoitua,mut yleensä maustan itse.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.02.2009 - 02:44

Mielummin ilman, saa itse tehdä mieleisekseen, ja saa "terveempää" ruokaa!

Kysyjän kommentti

Paras vastaus kysymykseeni, ostatko lihan marinaadissa vai ilman,kyllä miekin tykkään maustaa lihan itse,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 20:17

Minä en osta koskaan valmismarinoitua lihaa. Haluan maustaa itse lihan oman makuni mukaan ja ikäväkseni voin kertoa teille ystävät hyvät, että valmismarinadit sisältävät valtavasti säilöntäainetta ,jonka tarkoitus on ainoastan pitkittää tuotteen kaupallista aikaa, eikä ainakaan lisää tuotteen terveellisyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 20:24

Se on ihan minkälaista ruokaa olen tekemässä, ei aina voi ostaa marinoitua lihaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 20:35

Mikäli laitetaan koton niin ei välttämättä marinoituna.Mökillä grillatessa helpoin on valmiiksi marinoitu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 20:53

Ostan mieluummin ilman marinaadia haluan marinoita ihan itse... ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 21:09

Sekä, että. Riippuu siitä mitä ruokaa teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 21:09

Ilman marinaadia, siitä näkee tyhmempikin onko juuri lähdössä itsestään kävelemään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 21:47

Ilman marinaadia aina, en ole ihan samaa mieltä noiden teollisten maustajien kanssa makuasioista (enkä varsinkaan marinaadeihin piilotetuista säilöntä aineista)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:25

ilman kanssa;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:55

Ilman marinadia, koska yleensä marinoidut ui sinä marinadissa, yök!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 00:42

Ilman marinadia, itse oman maun mukaan maustan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 06:23

En halua marinointi liemestä maksaa turhaan, marinoin itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:44

kaiken lihan ilman marinointia.Marinoitu liha maistuu kaikki samalta ja liemi painaa, josta turha maksaa. On vain joskus haeskeltava, että saa juuri sitä lihaa mitä haluaa marinoimattomana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:48

Ilman mielummin,Broilerin kanssa on vaikeaa löytää ilman ja maksaa huomattavasti enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 09:55

Ehdottomasti ilman marinadia.Veljenpoika on lihamestari ja hän kertoi,että kaikki vanhentumassa olevat lihat marinoidaan,jotta saadaan muutama myyntipäivä lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 10:38

ilman marinaadia ja jos joskus haksahdan niin hunajamaridoitua broiskuu, mut sitäkin harvemmin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 12:15

Riippuu ihan hinnasta, jos päällä on lappu -50% niin tietysti sitä.
Normaalihinta kun on niin todennäköisesti joku valkosipulimarinaadi tulee otettua,
hyviä ne valmiitkin ovat. Lihatiskistä aina valmiiksi maustettua koska ainakin meillä ne on kertakaikkiaan erinomaisen hyviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:07

marinoitua tulee ostettua,mutta huuhtelen suurimman osan pois. olen tavan kokkikolmonen kun edes marinaadia osaa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 14:53

Sekä että vastailen miekii täällä.. Kesällä kun grillaillee pihalla on kiva ostaa marinoimatonta lihaa ja itse sitten sivellä grillikastia lihojen päälle.. : )

Lähteet:
molempi parempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 21:44

Olen ostanut sekä-että. Mutta Gristallin kertoma saa minut siirtymään marinoimattomiin tuotteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 08:59

Asia on niin se marinadi mätänee ensin liha kestää hyvänä kauan mutta se marinadi,hyi hyi mitä töhkää.Ostamme kaiken lihan lihana ja laitamme kotona jatko käsittelyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 10:51

Naturel lihaa. Marinoin itse tarvittaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.02.2009 - 22:03

Yhden kerran sai sellaista valmiiksi marinoitua lihaa että oli kuin hajuvesipullo olisi levinnyt lihan sekaan, sen jälkeen omat suola-pippuri taiat on maistunu kumman hyvälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.02.2009 - 20:25

Ilman marinadia ehdottomasti. Omat mausteliemet huomattavasti maistuvampia kuin öljy, etikka, tappava määrä suolaa ja E sitä sun tätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 09:24

Marinoituna. :)