eläimillä testaamattomia meikkejä? mistä saa ja minkämerkkisiä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.02.2009 - 16:50

Body shop ; ) muita en tiedä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.01.2009 - 17:28

Ainakin the Body Shopin kaikki tuotteet ovat eläinkokeettomia. Tuolta löytyvät kaikkien liikkeiden osoitteet:

www.thebodyshop.fi/yhteystiedot.shtml

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 18:13

Joe Blasco, ainakin sokoksilta ym. Niin ja Anytimeä ei olla myöskään testattu, jos oikein muistan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 18:53

Body Shop.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 22:01

The Body Shop

Täydellinen kosmetiikka- , ihonhoito-, hygienia- ja hiustenhoitotuotesarja. Lisäksi saatavilla myös aurinkorasvoja, after sun -tuotteita, hierontaöljyjä, hajuvesiä ja aromaterapiatuotteita.

Myydään The Body Shopin omissa liikkeissä ympäri maan.

The Body Shop, maahantuonti: Bodim Port Oy, Mekaanikonkatu 21, 00880 Helsinki Puh. 09-8563 4850, [email protected], suomenkieliset nettisivut: www.thebodyshop.fi, joilta löytyvät myös kaikkien Suomen liikkeiden yhteystiedot.
Faith Products
Joe Blasco

Täydellinen kosmetiikkasarja. Myydään tavarataloissa (ainakin Sokos, Stockmann ja Veljekset Keskinen) sekä kosmetologeilta Ritva Norris Cosmetics Oy, Fabianinkatu 8, 00130 HKI, (09) 270 6051
Kingfisher Natural Toothpaste

Hammastahnoja saa ainakin Tampereelta P&S -Punnitse&Säästä -kaupasta (Tullintorin kauppakeskus).
Montagne Jeunesse

Sarjan kasvo-, hius- ja jalkanaamoita/hoitoja löytyy Tampereelta Citymarketista (ainakin Lielahti), Sokokselta, Stockmannilta ja Vapaa Valinnasta.
Make Up International

Pääasiassa meikkejä. Tuotteita voi tilata nettisivuilta www.make-upinternational.com
The Organic Make-up Company

Sarjaan kuuluu meikit ja ihonhoitotuotteet. Tuotteet valmistetaan luonnonmukaisista ainesosista, eivätkä ne sisällä mitään synteettisiä ainesosia. Ne eivät sisällä mitään eläinainesosia, ei edes mehiläisvahaa, joten ne sopivat myös vegaanikuluttajille. Valmistusmenetelmissä kunnioitetaan ympäristöä. Tuotteita voi ostaa LumiRuusun nettikaupasta www.lumiruusu.com.
Paul Mitchell

Täydellinen hiustenhoitotuotesarja erilaisille hiustyypeille, myös hiusvärit (The Color). Saatavilla kampaamoissa. Miraculos Oy, Äyritie 12 C, 01510 Vantaa, (09) 8565 6170
www.miraculos.fi
Rejuvi

Ihonhoitotuotteita. Myynnissä joillakin kosmetologeilla (ainakin Ruotsissa, p. +46 243 109 03 )
www.queenofbeauty.se

Lähteet:
animalia.incognito.fi/kosmetiikka.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.02.2009 - 07:55

Oriflamen meikit ovat myös vapaat eläin testeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 14:12

Body shopin tuotteet jotka sopivat myös herkille eli mm. tuoksuyliherkkyydestä kärsiville. Oriflamen tuotteita sain kerran näytteenä, erehdyin käyttämään ja tulos oli katastrofi. Eli esim. ei sovi yleherkille.

Lisätty: 02.02.2009 - 14:13

Korjaus: yliherkille