Mistä johtuu erim. jokin pölyhiukkasen noukkimen lattialta aikuiselta ihmiseltä kesken kahvinjuonnin

Yht. äkkiä, onko se sairaus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 23:41

No kas meillä oiotaan noita maton hapsuja. Olen oppinut sivuuttamaan koko jutun, ei kait se mitään sairautta ole, sellasia tapoja vaan, joista on ihan turha ruveta juttua rakentamaan (tuppaa tulemaan paljon asiallisempiakin eripuran aiheita ihan luonnostaan)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 23:15

sellaisa ihmisiä nyt vain on... jollain tapaa pedantteja. ei kestä epäjärjestystä eikä hiukkasia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 23:22

Kyllähän niitä tulee nypittyä tuolta lattialta, mutta vasta sitten kun tarttuvat kiinni. Eikä missään tapauksessa kesken kaffeen juonnin. En ole siivoushullu, saa hiukkaset ja vähän suuremmatkin pölypallerot olla minulta rauhassa. Ei se sairaus ole. Meitä on vaan niin erilaisia ihmisiä ja eri tavalla suhtautuvia. Älä välitä, on ohjeeni sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:41

Voipi tuotakin jonkin laiseksi pakkomielteeksi sanoa, en kylläkään itse poimis nautiskelun lomas..mut ole sinäkin , kuin ei mitään ois tapahtunut..kyllä se siitä varmaankin tasoituu, saattaa johtua kuukautiskierrosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:52

Tunnen ihmisiä ,jotka tekevät näitä asioita usein,johtuen epävarmuudesta(silloin voi päteä) tai silloin,kun olo ei ole turvallinen tai epäkiinnostava.Tai keskusteltavat asiat ovat liian vaikeita ymmärrettäviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 05:24

parempi niin,ettei nae joka polyhiukkasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 08:54

Turhautumisesta, itse teen sitä myös toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 09:05

Jotkut tekee sitä silloin kun olo on hermostunut tai epävarma tai vaivautunut. Jos tulee hiljaisia hetkiä kahvitteluun ei sitä kestä ja on sen takia nypittävä.
On niitä niin siistejä ihmisiäkin etteivä siedä pölyjä lattiallaan ja joutuvat paniikkiin varsinkin jos vieras saattaa nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 09:52

-Kahvikuppineuroosista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:10

No sairaus tai ei, mutta kyllä noita pilkun pössijöitä on paljonkin, valitettavasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:10

Pakkomielteinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 12:12

Siivousintoilija ja kaik pitää olla tiptop. niin tai sit joku muu neuroosi ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 13:57

Itse teen sitä jatkuvasti, katselen kulkiessani ympärilleni ja oion asioita järjestykseen. Kun istuu ja esim. juo kahvia on todellakin pakko nousta kesken kaiken jos näkee jotain oiottavaa. En tiedä onko neuroosi tai sairaus mutta voimia kuluttavaa se on kun ei voi antaa tavaroiden olla sekaisin edes joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 13:02

Ei kait nyt kukaan noin neuroottinen ole sentään?! Tarkoitan siis pölyhiukkasia ja niiden nyppimistä.