Luuletteko Abloyn tulipaloa tahallaan sytytetyksi näin yt-neuvottelujen jälkeen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

C
Vastattu: 02.02.2009 - 13:20

ei ikinä tiedä, mutta voi olla hyvin että jollain on jäänyt jotain pahemman kerran hampaankoloon.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 23:09

En usko tahallaan sytytetyksi. Mutta jos osoittautuu sellaiseksi, sanon että raukkamainen teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:12

Houkutteleva ajatus iltapäivälehtien toimittajille, olis leipää tiedoksi pitkäksi aikaa. Eihän se tietenkään mahdotonta ole, mutten kyllä jaksa uskoa. (Sahathan ne yleensä palaa tässä suhdannevaiheessa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:14

aika paljastaa, en usko, että kukaan olisi niin pahanilkinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:19

Olin kuulevinani jostakin, että palo oli lähtenyt jostain kipinästä? Siis vahinko ei tahallinen teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:21

Toivotaan nyt kuitenkin ,ettei tuo sahojen paloherkkyys taantumassa tartu metalliteollisuuteenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:21

luulisin ettei olisi tahallisesti sytytetty..aika näyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:23

Sattaa olla tai ei mutta kyllä jotain nyt omituista Joensuussa tapahtuu, ei se kyllä mikään ihme ois nykypäivänä kaiki Kiiinaan viedään pois, tästä kyllä on tiedetty jo pitkän aikaa Joensussa Kiiinaan veto kova on siellä Abloyt lukokt valmistetaan. Ei Suomeen mitään jää

Lisätty: 30.01.2009 - 23:45

Minun omat papukaijat tietävät enemmän kun kun koko Suomi, he asuvat aivan siinä lähellä
tulipaloa. Kaijat tietää kaiken.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 00:21

En usko, kenenkähän intressien mukaista tällainen shabotaasi olisi ollut?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 09:07

En usko, mutta sitä ei tiedetä vielä mikä sen aiheutti. Tauko tuli kuitenkin monelle työntekijälle näissä hommissa. Mitenkähä vaikuttaa lukkoliikkeiden työntekijöihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:06

Tuskin. Tuolla työskennelleet ihmiset ovat erittäin ylpeitä perinteikkäästä työpaikastaan. Joku tiesi jo syttymis syyn kerro tietosi palopäällikölle sillä edes hän ei sitä tiedä vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:11

Varmasti vahinko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 10:41

vaikea sanoa molemmat mahdollisia, kyllä ne tutkii viranomaiset sen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 11:02

Ei ole kyllä se vahinko on.Ei niin sairas ihminen voi olla ollu siellä töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 19:12

En tiedä, asun niin kaukana Joensuusta. pakkasilla tulipaloja syttyy.