miksi televisioni kuva menee välillä keltaiseksi? uusi sony jossas on digiboxi sisällä.Vaikuttaako se että on myös erillinen boxi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 19:43

Kokeile nyt ensin ilman sitä toista boxia, kuulostaa vähän eksoottiselta viritykseltä. Jos vieläkin kellastuu, ei muuta kuin takuu valitukset ja huolto.

Lisätty: 30.01.2009 - 19:54

no jos on tollaset halut, niin se yhteensopivuus olisi pitänyt varmistaa jo hankintavaiheessa, mutta todennäköisesti kyse on jostain oikeasta viasta ja takuujuttu ...

(siis se hyvä kysymys on, miks ostit kalliin digitelkun jos sulla boxi oli jo valmiina?)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:47

Eksoottinen ja eksoottinen... pakko olla toinen boxi kun haluaa myös tallentaa. Teeveessähän ei ole tallentavaa digiviritintä.. kaikkihan sen tietää. Siis takuu-meininki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:51

Jos sulla on tallentava digiboxi, vieläkö tarviit toisenkin boxin. Ei ymmärrä ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:56

Siis ei tämä nyt näin vaikea asia ole: Ostimme uuden teeveen (taulu-sellainen) jossa on digiviritin itsessään, OK? Mutta, se ei tallenna, joten tarvitsemme siis myös tallennusvehkeen, OK? Siitä syystä siis kaksi boxia (rautalankaa ei kai tarvita). Mutta sehän ei ollut se pointti vaan se, että kuva muuttuu välillä toisen Tallentavan boxin kautta katsoessa keltaiseksi. Ilmeisesti kukaan ei siis tiedä siihen vastausta, joten järkeilen itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 20:15

Taidan olla minäkin jostain peräkylästä. En kyllä ymmärrä miksi ostaa tallentava digiboxi jos tv:ssä jo on digiviritin. Itse ainakin ostaisin tallentavan dvd-soittimen, jolloin ei kahden digiboxin ristiriitaa tulisi. Taitavat nimittäin sotia keskenään, laitetyypit meinaan... Mutta yleensä jos kuva muuttuu jonkun väriseksi niin kuvaputki on vioittunut eikä se toista enää niitä kolmea pääväriä, punainen, keltainen ja sininen. Muut värithän ovat näiden yhdistelmiä. Eli tapauksessasi sininen ja punainen on kaput... mutta en tiedä tohon sanoa kun on kaksi sovitinta... paras kun kysyt ostamastasi kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 20:25

Kiitos asiallisesta vastauksesta. Taidat olla oikeassa. Meillä vain oli jo tuo tallentava boxi olemassa ja videolle ei viitsi enää nauhoittaa, joten luulimme pääsevämme helpommalla. Vai onko kenties nykyään vielä olemassa televisioita, joissa ei olisi digiviritintä itsessään?? Teeveen omat kanavat toimivat väreiltään loistavasti. Täytyy miettiä uudestaan sen tallentavan dvd-soittimen ostamista. Missä hinnoissa ne nykyään menee? Ja pystyykö siinä nauhoittamaan yhtäaikaa useammalta kanavalta niin kuin tässä meidän boxissa voi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 31.01.2009 - 10:38

jos sinulla on teeveessä jo sisäinen boksi niin et sinä erillistä tarvitse