Kuka on mielestäsi karismaattisin Suomalainen rallikuski.

Minä pidän kovasti Juha Kankkusesta,oli aina aktiiviajo aikanaan hyväntuulinen ja ystävällinen toimittajille.

Avainsanat: rallikuski.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 17:46

Ehdottomasti myös Juha Kankkunen. Hänen rehellisyytensä ja ystävällisyytensä teki vaikutuksen ja miksei myös ulkonäkö... ;)

Kysyjän kommentti

paras vastaus,Juha Kankkunen on karismaattisin suomalainen rallikuski,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 16:44

Markku Alen on mun mielestä ehdottomasti karismaattisin.Pienestä likasta asti oon hänestä tykännyt.Muistan aina,kun sanoin ,että Markku on hyvännäköinen,hyväntapainen ja hyvä kuski. Toiveena oli joskus päästä kyytiin,mutta se sitten jäi vain haaveeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:00

Ari Vatanen ehdottomasti.

Lähteet:
Elämänarvotkin kohdallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 17:08

Joo kyllä minäkin Vatasen suuntaan kallistun... vaik oma isä on kyllä paras, on joskus ajanut rallia ja jopa voittanutkin sellaisen.. : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:20

No enpä nyt oikein muista nuit ralliautoilijoit, mut muoruudessain puhuttiin Tommi Mäkisestä ja kaikki pojat halusivat olla Tommi Mäkisii, onhan hänel kait nuo neljä maailmanmestaruuttakin plakkaris... sun muit, siin mieles karismaattinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:27

Simo Lampinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:33

- ei oo Kankkusen voittanutta -
(vaikka jotkut ehkä luulevatkin pärjäävänsä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 18:39

Kankkunen se oli rallikuskina ollessaan, mutta viina vei miehen. En nykyisin pidä enää niinkään karismaattisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 18:41

Simo Lampinen

Hän on ainut suomalaisista ralliajajista, joka on luonut itselleen kansainvälisen ammattiuran myös autokilpailualan kansainvälisissä johtotehtävissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 19:16

Ari Vatanen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.01.2009 - 01:05

Käännyn kyllä Ari Vatasen linjoille