Onko Taisto Tammi tuttu nimi?.Menisittekö katsomaan musikaalin Imatralle?Todennäköisesti tulee käytyä kun ei ole tuon kauempana.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 10:48

Tuttu on Taisto Tammi, mielestäni oli paras romani laulaja aikanaan ,kuoli liian nuorena.Liian harvoin soitetaan radiossa hänen levyjään.Imatra on lähellä ja musikaali kiinnostaa..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.01.2009 - 00:04

Tokihan tanko Taiston muistan, todennäköisesti ei tule mentyä vaikkei ole tuon kauempana

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:09

Tangon tanssimista rakastavana tietenkin muistan hänet, mutta matka on liian pitkä ajaa sinne asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:09

ON:
EN.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 00:35

Onhan Taisto tuttu numi ja joskus on oltu lavoilla pörräämässäkin, taisto on takoa vääntänyt. On vaan niin pirun pitkä matka, jotta ei tuu tultua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 06:28

Tuttu nimi ja nuorena kuuntelinkin,Imatralle on sen verran pitkä matka täältä että taidan jättää väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 07:48

Eikös se ole se edesmennyt mustalaislaulaja, joka lauloi erottamattomat? En lähde täältä ajelemaan Imatralle, liian pitkä matka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 09:24

Tuttu nimi on. Koskahan muuten on poistunut keskuudestamme, sitä en muista?
En mene Imatralle, en ole mikään kevyen musiikin friikki... enää ainakaan, ei kuulu tähän ikäkauteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:04

Taisto Tammi tuttu olen käynyt hänen lavakeikoilla monta kertaa.tuossa linkki kuoli 1979.En mene musikaaliin

fi.wikipedia.org/wiki/Taisto_Tammi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.01.2009 - 10:19

Muistan kyllä TT:n, mutta en mene Imatralle, vaikka ei tuon kauempana olekaan. Musikaalit eivät ole mun juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 10:21

kyllä se on tuttu ja jos tulee esitys tännepäin niin varmasti menen katsomaan. Kaunista ja nautittavaa musiikkia varmasti saat kuulla:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:01

Muistan kyllä nimen,menisin katsomaa,jos Imatra ei olisi liian kaukana noin ihan vaan teatteri matkaa ajatellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 19:20

Taisto oli minunkin nuoruustanssseissa suosittu artisti. Menisin jos olisi lähempänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 22:42

Muista taisto tammen hyvä laulaja olikin..ah rakastan musikaaleja, mutta jos ei muuten ajella siellä päin niin en usko et näeen sitä musikaalia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.02.2009 - 17:04

Kävimme katsomassa musikaalin Imatralla, matka ei ollut mielestämme liian pitkä (vain Pori-Imatra) . Hyviä lauluja ja hyviä laulajia Imatran teatterissa. Taisto Tammi aika tuntematon 60-luvulla syntyneelle, nimen toki olen kuullut mutta en muistanut mitä lauluja juuri hän on laulanut. Nyt tiedän paremmin ja aion hankkia hänen levynsäkin jotta voin kuunnella kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.03.2009 - 19:43

juu mies on tuttu ja käyty kattomassa musikaalikin kahdesti 10+