Aiotko katsoa Tanssii Tähtien kanssa ohjelman,kun se taas alkaa,nyt sinne on valittu jo tanssiat.Mie kyl katson jos olen kotona.

Avainsanat: tanssi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 11:32

Tottahan toki.Se on mielestäni kiva ohjelma seurata

Kysyjän kommentti

Sinäkin aijot katsoa tanssii tähtienkanssa ohjelman,niin minäkin.valitsin vastauksesi parhaaksi,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 11:33

Ei ole minun ohjelmani, eli en katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 11:37

kyllä sitä varmaan aina tilaisuuden tullen tulee katsottua. Paitsi, että huomasin jo viime vuonna, ettei jaksanut niin tiivisti sitä katsoa, kun oli jo "kerran" nähty..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 11:38

Valitettavasti en näe täällä kanarialla sitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 11:59

totta kai katson hyvä viihde ohjelma,mun makuun käyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 12:01

Tottakai katson, on se niin kaunista katseltavaa : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 12:14

Pitäähän sitä katsoa. Ihan mielenkiintoinen ohjelma. Aiheuttaa myös paljon keskusteluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 12:56

Aina kun ei parempaa katseltavaa, pidän tätä ohjelmaa ns.täyteohjelmana-pakko ei katsoa jos ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 13:12

kyllä varmaankin katson kun Pimiän Vappu juontamassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 13:32

kyllä katson!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 14:02

ei taida mahtua siihen tuntiin jonka keskimäärin päivässä katselen telkkua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:03

Katselen silloin, kun en ole työssä. Viime vuonna ei minuakaan huvittanut enää kovin tiiviisti seurata. Tansseissa tuli ennen käytyä 5x viikossa joten sen vuoksi ohjelmaa on mukava katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:16

Kyllä mie aattelin sen kahtella, olen katsonut aikaisemmatkin kaudet/ jaksot.. Minusta se on hyvä ajanvieteohjelma ja on kiva katsoa kuinka julkkikset mutta 'tavikset' tanssitaidoissa oppivat mitä hienoimpia tansseja ja tanssiliikkeitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:31

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 16:52

Tanssi on niin vieras laji että Åkekaan (Blomqvist) ei saanut minua oppiimaan.Tuskin katson.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 17:13

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 18:56

ei ole minun heiniäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 19:43

Seuraan kyllä tätä tanssiohjelmaa. Amerikkalaisilla on oma versionsa You can dance, joka on tiukka kilpailu ja tanssijat tosi taitavia huolimatta nuorestä iästään.
Tanssii tähtien kanssa on leppoisa viihdeohjelma, jossa on mukava seurata itsensä likoon laittaneiden kehittymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 21:26

katson kun kohdalle osuu ja on aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 15:08

ensimmäisiä katsoin jokusen,ei taida olla hirveesti mun juttuni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.01.2009 - 23:27

Toki katson ja kaikki olenkin nähnyt tähän asti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 15:56

katon... millo se muute alkaa?