Pihapiirissämme laulaa Talitintintti ja Kottarainen täyttä kuskkua jo aamuviidestä?Onko tämä harrastajien mielestä normaalia?

Avainsanat: talitintti kottarainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 09:13

Tämä kottarainen on varmaan mustarastas,ainakin minun mielestä.musta rastas laulaa meilläkin,talitiainen myös,mitä mieltä lie toiset ,aika normaalia, täällä suomen etelässä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.01.2009 - 09:20

Kyllä se ihan normaalia on Turunseudulla samalla huomautuksella jonka kuminaamakin teki, se 'kottarainen' kyllä 99.99 % varmuudella on mustarastas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 09:27

miten meillä ei laula mikään lintu..asumme mäenpäällä ja aika aukeas paikas, oisko niiin ,et linnut hakeutuu metsään laulelee..oikein odotan linnun laulua, mut joku harakka nauraa, ja kun huudan sil, et en kait ol noin naurettava, niin rääkkyy vaan innoistuneemmennin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 09:31

En ole lintuharrastaja,mut meilläkin on talitiaisia noissa lähimännyissä,olen täällä kaakkois suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 09:36

Etelä-Suomen talvehtijoilla alkaa olla valosuuden lisääntyessä reiviirin valtaukset mielessä, siitä se mekastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 10:43

Talitintit on laulaneet yhtäjaksoisesti viime kesästä lähtien. Jopa yöllä olen kuullut, mikä on minusta tosi outoa. Pulupariskunta aloitti pari viikkoa sitten kujerruksen parvekkeeni yläpuolella olevalla katolla. Pesänteko kai mielessä niilläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 10:51

Kyllä täällä joka vuosi tähän aikaan lintu konsertit alkaa, mutta kyllä myös hiljenevät jos tulis 15- pakkasta, itsekin laulelen leudossa talvisäässä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:00

on se:)