Katsotko mielelläsi puutarhaohjelmia tv,stä??

katson ja joskus ihan harmittaa, kun on kädet mullasa ja pitää mennä katsomaan puutarha unelmia ym..tälläinen kyssärri tuli mieleen, kun tuli Viherpihalehti ja siinä niin on kauniita kesäkukia ym..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 20:52

Ehdottomasti katson ja kaikki remonttiohjelmat jos vain satun olemaan kotona. Puutarhalla kuljen heti kun vain on mahdollista... Olen aivan höpönä kaikkeen kauniiseen kukista rakastetuin on ruusu. : )
Ruusut ja pionit on in, mulla tällä hetkellä.

Kysyjän kommentti

niin ne remontti jututskat ovat minun mieleen, olipas vaikeaa parasta valita, ..kiitos!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 20:42

KYLLA TULEE AINA VALILLA KATSOTTUA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.01.2009 - 20:43

Katson kaikki puutarhaohjelmat mitkä vaan eteen tulee. Kiinnostavat kai siksi, kun ei ole omaa puutarhaa. Jos olisi taitaisin keskittyä hyötykasvien kasvattamiseen. Parikymppisenä kasvatin innolla maalla porkkanoita ja lanttuja. Kun sadonkorjuuaika tuli. Yllätys yllätys. Yhtään syömäkelpoista juuresta en saanut. Kaikissa oli joku önkiäinen käynyt tekemässä käytäviä. Olin täysin kokematon, mutta innokas. Tulos sen mukainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:44

Kyllä katson, varsinkin sillon, jos kanavia surffaillessa tulee eteen jokin hyvä puutarha ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:44

Kyllä minä katson, ja otan vinkeistä vaarin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:46

en oikeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 20:55

Puutarhaohjelmat on kivoja katsoa,niissä näkee kauniita puutarhoja,on ihan uskomatonta mihin ihmiset pystyvät,kun itsessäni ei ole yhtään multasormea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:01

Kyllä silloin kun siihen on mahdollisuus..
Sieltä saa oikein hyviä vinkkejä ja ideoita puutarha"somistukseen" ja miten ja mitä laittaa mihinkin paikkaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:02

Kyllä katson ja vielä mielellänikin. Tosin niitä alkaa olla jo melko paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:05

kyllä tulee hyvin usein katsottua ja on jotakin mukavia vinkkejäkin saanu omaan pihaan. kivoimmat on kaikki muutos työt, missä piha näytetään ensin sellaisenaan kuin se on ja sen jälkeen muutettuna, uudet istutukset , piha polut, koristekivet ym... ihannoin kaikkea missä on vettä, kuten suihkulähteet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:11

usein tulee katsottua. harmittelen vain etten voi toteuttaa kukkapuolta itsestäni..sisällä voi vaan olla viherkasveja ja parveke on pieni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:24

Katson niitä paljon kun olen vähän sellainen puutarhaharrastelija, en hullu kylläkään, muuten netissä on paljon puutarha-aiheisia lehtiä niissä on hirveen hyvää asiaa ja paljon kuvia.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:36

Tulee seurattua aina tilaisuuden tullen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 21:43

Kyllä tulee katsottua, kun oma piha on vähän vaiheessa ja niistä saa kaikkia hyviä ideoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 00:27

En ole enää vuosiin katsonut, mutta meillä kyllä katsotaan hyvinkin ahkerasti ja tarkkaan. Ja yleensä se aina tietää minulle jotain hommia ja uusia ohjeita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 04:35

En katso,kun teen pihasuunnitelmani itse ja pihani on täynnä erikoisuuksi sielä täällä.Pidän siitä paljon.En halua laittaa kaikkea viivasuoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 08:30

katson mielelläni,pioni oli ehdottomasti parhaasta päästä,harmi kun loppui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 08:47

En katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 10:31

Kyllä niitä tulee katsottua,kun itselläkin marjapensaita sun muita pensaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.01.2009 - 17:17

ehen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 00:29

Katson yleensä, niistä voi poimia kivoja vinkkejä, joita ei koskaan tule toteutettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 11:05

en katso;(