Kuinka valppaita olette kotivakuutuksen hintojen suhteen, sillä niissä on suuria hinta eroja!

www.taloussanomat.fi/omatalo...139?rss=is

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 13:57

Kannattaa kilpailuttaa vaikka kaikesta huolimatta sitä halpaa ja hyvää ei ole. Rahat ne ottaa pois tavalla tai toisella.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.01.2009 - 12:08

Pari vuotta sitten kilpailuttanut kaikki vakuutukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 12:09

EN OLE SEURANNUT HINTOJA,PITAISI VARMAAN PAIVITTAA NEKIN,taytyy laittaa hoidettavien asioiden listaan,kiitti muistutuksesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 12:30

Vaihdettiin tässä taannoin vakuutusyhtiötä ja uskottiin, että tämä on meille oikea ja halvin kotivakuutus, mut petyttiin. Etsitään edelleenkin vakuutusyhtiötä joka olisi edullinen, joustava ja luotettava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 13:08

Ei olla kilpailutettu, mutta näytti tuolla keskivaiheilla listaa olevan. Ja kun keskittää kaikki vakuutukset samaan yhtiöön, niin tuohan sekin jo jotain etuja mukanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 13:59

Ei ola, kun nykysessä niin pieni omavastuu osuus, ja montakymmentä vuotta ollut sama yhtiö..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 15:03

Enpä ole kilpailuttanut, sillä olen keskittänyt kaikki samaa vakuutusyhtiöön.Olen muutamassa vakuutusyhtiössä käynyt kutsuttuna ja joku vakuutus edullisempi kun taas toinen kalliimpi eli lopputuloksessa ei juurikaan eroa. Minusta helpoin näin että asioin Yhden vakuutusyhtiön kanssa.Hajauttaminen tuskin kannattaa.Päivitän kyllä vakuutukseni ajantasalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 15:10

vielä ei ole koko kotivakuutusta...
Sitten kun haen niin toki kilpailutan hinnat..
Sitten kun saan omakotitalon niin pitää tuo vakuutus toki ottaa..
Nyt kerrostalos niin en oo jaksanu hakea..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 16:23

valitettavan heikkoa kerran otettu ja aina sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 19:39

Tietysti pitää seurata hintoja vakuutuksissa, laitan ihan omakohtaisen esimerkin tilanteesta joka koetteli melkein koko kuntaa alueellani oli ns. kova raekuuro joka särki satoja omakotitalojen kattoja noi 2 vuotta sitten. Hassua oli seurata silloin mikä vakuutusyhtiö korvasi katon, esim. naapurissani oli yhtä kova myrsky niin heidän vakuutusyhtiö väitti ettei se ollut mikään myrsky, minun kattoni vakuutusyhtiöni korvasi ihan normaalisti, minuakin hämmästytti kun naapurin taloa ei heidän vakuutusyhtiö korvannut vaan joutuivat itse korjauttamaan kattoja. Minun mielestä pieni hintavaihtelu halvempaan suuntaan kannttaa luke tarkkaan, lyhytnäköistä säästöä on tinkiä lukematta mitä vakuutus todella korvaa.

Lähteet:
Oma tieto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 13:05

Kannatta seurata, sillä erilaisia tarjouksia ja esim.jäsenetuja on paljon tietämättäsi olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.02.2009 - 00:40

se ei olekkaan niin yksinkertainen juttu, kaikki kotivakuutukset eivät ole sisällöltään yhdenvertaisia ja sitten on tämä yhtiöiden tapa niputtaa eri vakuutuksia paketeiksi, vertaileppa siinä nyt sitten hintoja kilpailuta jotain yksittäistä vakuutusta