ostin käytetyn auton ja sisällä kumma kuin metallin tms kitkerä haju. luulin et lähtee tuulettamalla mut ei.millähän sais pois?

Avainsanat: autossa kumma haju

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 19:26

Kokeile Bilteemasta myytävää hajut pos sumutinpullo, mut kun nimeä muista..aikas hyvin tehonnut hajuihin..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 19:34

Ettei vain olisi vaihdettu uutta pakoputkea joka uutena, lämmetessään, antaa hajuja myös auton sisälle ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:40

VOI OLLA SAHKOJOHDOISSA OIKOSULKU,ota palovakuutus varalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 20:57

hankalaa... kun ei tiiä mistä haju tulee. Koeta metsästää, mikä siellä haisee, penkit, muovit, tuleeko se moottorista ja sitten sen lähteen kimppuun etikalla ja voimalla seitsemän miehen ja mopin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 22:07

Jos ei edellämainitut tehoa, etsi paikkakunnaltasi autofiksaus firma ne kyllä varmaa osaa auttaa, meilläpäin ne ottaa esim, auton jossa on kuljetettu koiria ( erittäin paha haju ) ne laittaa jonkun ihme koneen auton sisään ja se kone hävittää hajun. Enkä narraa ollenkaan mut mulla on dementia ja vielä olen nainen niin kaikkien värkkien nimiä en muista... Mut ota yhteys fiksareihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 08:50

Vie se auto sisä pesuun on varma kyllä hajut lähtee,täällä pääkaupungissa on muutama semmonen paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.02.2009 - 18:54

Mulla kanssa vanha auto, sekin hippasen haiskahtaa. Säännöllinen tuuletus ja siivous, huolto, moottorin pesu (öljy voi haista), sitten reippaasti sumutinpullusta hajunsyöjää ja raikkaan tuoksuinen tuoksukuusi tjms. joka tasoittaa hajua. Mattojen alle kertyy myös kosteutta, joka voi haista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.02.2009 - 12:23

Minun auton alusta on kauttaaltaan tervattu. Ai Ai mitkä sulotuoksut löyhähtää, naapuritkin
haisteloo onko jossain tervattu vene.

Lähteet:
Massa+terva sekoitus molempia puolet.