Anonyymi.Mihin pyrit tolla kysymysripulillasi.Näitähän voidaan kehitellä enemminkin.Vastaa huutoosi! Kiitos ja oiekin hyvää jatkoa elämääsi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.01.2009 - 07:11

Täällä yksi anonyymi vastaa:

Luulen, että kysymyksiä ei ole tehnyt vain yksi ainut anonyymi. Ainakin seuraavat mahdollisuudet tuli mieleen:

1. Nimimerkki ei ole kirjautunut sisään omalla nimimerkillään
2. Nimimerkillä toimiva on tehnyt anonyymikysymyksen
3. Avoimessa järjestelmässä kuka vain voi tehdä anonyymikysyksen, jos on tietokone käytössä

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.01.2009 - 02:33

vastaan ehkä hänen puolesta; jos anonyymi ei ollut innoissaan muistanut kirjautua palveluun ja näin ollen näkyi meidän silmissä anonyyminä,,,joten muistappa anonyymi tai kuka nyt satut olemaan katsoa että olet omassa napsussasi oikeassa ylä kulmassa lukee profiilisi...,,,,, kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 08:19

Tehkää niitä kysymmyksiä älkää jaaritelko kuka niitä on tehnyt,kun tämä on kerran avoin kaikille niin tehkää kysymyksiä ihan mitä ikinä haluatte kyllä niihin vastataan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 08:20

Ois kyllä mukavaa,jos anonyymikin vastais ja kysyis nimimerkin takaa,mikä siinä nimimerkissä niin vaikeeta on,se ois vastaajallekin mukavampaa,vaikka kysyisitkin ihan hömppää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 08:31

Asiasta ei kannata saivarrella, tehkää mieluummin fiksuja kysymyksiä.

Lisätty: 27.01.2009 - 10:19

Anonyymejähän on useita, pitäiskö nyt kaikkien vastata? Ei! Ja kun kerran on mahdollisuus kysyä anonyymisti, sitä saa myös käyttää.

Lisätty: 27.01.2009 - 12:52

Turha kinastella asiasta, eikö se mene perille?! Kuka täällä määrää, ylläpito vai joku yksittäinen henkilö. Saivartelusta oli ketjukin, tämä on jo sitä ja pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 09:59

Luulen,että Anonyymejä on useampiakin.Asiasta ei kannata keskustella enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:40

Miksi arvon Anonyymit vain sekoittaa tätä pakkaa, olen TImpan kanssa samaa mieltä ja en ole oikein mielelläni vastaillut anonyymeille, valitettavastikin ja olen jo aikaisemmin ottanut kantaa tästä. Kerran olemme nimimerkillä olevia, niin silloin ei tarvita enään ANONYYMEJA eikö se nyt mene perille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 10:51

kaikkiallahan anonyymejä roikkuu, eivät kehtaa tai muista kirjautua kysyäkseen omalla nimimerkillään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 19:42

Olen minäkin kysellyt anonyymisti, mutta lopetin kun huomasin että näkyvät kuitenkin omilla sivuilla ainakin itselle, en tiedä näkyvätkö toisille. En kuitenkaan ole huomannut että minua kiusattaisiin tyhmistäkään kysymyksistä vaikka nimimerkkini on näkösällä ja kuva, josta lukemattakin tietää kuka on kysyjä tai vastaaja.