Mamma mist sääki SANTANAN tiedät ja osbournen, mitä vastaisit vinyylin vinguttajana.

Lapsenlapset kysyy näitä vanhoja musiikin hallitsijoita. 3 polvi menossa mutta ihmettelevät edelleen kui mamma voi tietää nää jutut, eivät usko että mä en bändien tietoon kuole vaikka vanha olen 52. heh heh.

Lisätty: 26.01.2009 - 13:16

3 VUOTTA SITTEN RUIS. ROKKIS JOTKUT KOLLIT SOITTI MUSAA ET KUULUS MEIJÄ PIHAL SAAKKE TUULE MYÖTÄ MUKULA KYSY TAAS KUULEKS MAMMA KETÄ NY SOITTAVA, JOO JA MÄ JA PAPPA MAKSETAA TÄST HUVIST KAUPUNGIN VEROS, JA EI ITE KEHRAT MEN KO OLLA VANHO JA RYPPYSSI JA HYLSY RAHA EI RIITÄ , MUTTA LOHDUTTIVAT 6 JA 4 NELJÄVUOTIAS KYL NEEKKI VANHENE NOI SOITTAJA. OVAT JO NYT MEITÄ VANHEMPIA

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.01.2009 - 13:09

Hyvä että mamma tietää. Toista se on tällä mammalla. Musiikki on mulle kuin hepreaa. En ymmärrä kumpaakaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 11:33

Siellä hyllyssä ne vinyylit istuu joskus soittelen niitä,Santana oli tai on joku rokki pänti en tiiä enempää,muisti luu kerto sen,osbourne tutumpi,katsoin sen reality ohjelman osbournesta.mikä vanha,keski ikä aluillaan,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 12:42

No,kun mamma on elänyt ne kaudet,jolloin nämä olivat sitä jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 13:36

Juu toki tämäkin mummi tajuu tänkin päivän musaa...kun kaikki menee korvist sisän ja et mamma olle vanha rokkifestareil, kun en minäkään, mut siitä ruisrokista jo useampi kymmenvuosi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 14:18

Koti vai puutarha?? Kumpaan kategoriaan kysymys kuulunee?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 22:19

Carlos Santana(Santana) ja Osibisa kuin myös Ozzy Osbourne (oik. John Michael Osbourne)Black Sabbathin perustajajäsen oli minun aokasi suosikkeja kuten moni muu.Ei varmaan ollut kunnon vastaus kysymykseen, mutta olen pitänyt musiikista jota soitetaan oikeilla instrumenteilla.Olen monesti maininnutkin että olin Areenalla The Who:n kiertueen viimeisellä konsertilla ni ku en hölmö ottanu korvatulppia ni oikee korva joka oli lähempänä oli 3kk vähäkuulonen.