SAIVARTELU. Kuinka moni sitä tekeekään huomaamattaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 21:42

Kyllä moni saivartellee,politiikothan tekee sitä työkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 21:40

Varmasti valtaosa kanssaeläjistä sortuu siihen, enemmän tai vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 21:46

Varmaankin tulee saivarreltua, tahtomattaankin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 22:54

Tänään taisin vähän saivarrella kun olimme mieheni kanssa kävelemässä..... Hyi minua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 23:12

Hiusten halkominen on joskus paikallaan, mutta ei sitä usein jaksa kuunnella. Eikös tuo saivartelu sitä ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 02:59

Tullehan sitä tehtyä, kun jotkut antaa siihen aihettakin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 04:30

Kyllä minä teen sitä, ainakin kotona kun haluan vähän kränätä joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 08:47

kyllähän sitä joskus tulee harrastyettua, aika harmitonta sinänsä. Mutta "kokoaikasaivartelijat" ovat aika ikäviä...niitäkin on.

Lisätty: 26.01.2009 - 10:58

Pikkuasioissa saivartelijoita on huomioideni mukaan naisissa aika paljon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:21

Naisten vakiovarustus:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:57

jokainen joskus, toisaalta rajanveto saivartelun ja asiallisten tarkennusten välillä on hyvin sumea

(se mikä tässä yhteydessä on saivartelua saattaa joissain muussa yhteydessä olla hyvinkin tarpeellinen tarkennus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 11:15

Saivartelua kyllä tehdään lähes aina suurin osa tieten tahtoen,se on tämä luonne joka teettää sitä,ihan väkisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 11:46

lievempi muoto kettuilusta,tulee sitä tehtyä,ainakin viisastelijoiden seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.02.2009 - 19:27

Vaikka se vähän typerältä tuntuukin, niin kukapa ei siihen aina välillä sortuisi. Toisaalta on myös niitä niin ympäripyöreiden ja epämääräisyyksien puhujia joiden rinnalla asiallinen tarkennus saatta kuulostaa saivartelulta.