minulla loppui eilen kuukautiset, harrastin tänään seksiä poikaystävän kanssa, äsken menin vessaan ja tuli verta, mistä se johtuu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.01.2009 - 01:06

On tavallista, että parin kuivan välipäivän jälkeen vielä lorahtaa jotain. Tarkkaile kuukautiskiertoasi niin opit tuntemaan paremmin kehoasi. Lääkäri haluaa tietää kiertosi, joka tarkoittaa ajanjaksoa alkamispäivästä seuraavien kuukautisten alkamispäivään.

Olen seurannut neuvoa, että naisen pitäisi kerran vuodessa käydä gynekologilla. Se on hyvä neuvo kaikille naiseläjille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 18:55

On varmaankin ihan vain jälkivuotoa..mut jos kauan kestää ja on runsasta siis monta päivää vielä, niin kävesepä gynegolokilla..ja voit toki kävästä muutenkin, ,,ei siitä haittaa ainakaan ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:18

Jälkivuotoa sanoisin minäkin.. ei kuukautiset välttämättä lopu kuin 'seinään' ja varsinkin yhdynnän jälkeen sieltä voi vielä vähän verta tulla.. Jos sitä ei tullut kuin pikkasen ja ei enään seuraavana päivänä tule, niin älä ole huolissasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:54

viimmetipat kuukautisita.. pumppaus varmaan pisti liikkeelle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 20:49

Ei hätää ystävä hyvä:)
Minullakin on ollut pari kertaa kuukautisten aikana niin että päivä saattanut olla ilman vuotoa ja sitten taas tullut jonkin verran.
Mutta katso kalenteriasi montako päivää sinulla yleensä kestää.
Ja, jos nyt jatkuu reippaasti yli vuorokauden niin kannattaa käydä lääkärillä.
Uskon kyllä ettei hätää.
ja seksi todella noin äkkiä kuukautisten "loputtua" saattaa laukaista tilanteen että loppuvuotoa tulee.
Seuraa itseäsi ja kehoasi, onko erilaisia kipuja jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 03:19

Kuulehan nyt ,minusta kyllä voi kysyä täälläkin , mutta jos et tiedä ja löydä muualta vastauksia, niin käänny sitten lääkärin puoleen!. Nyt näkyy meidän arvon naiset jo sinua informoineen tilanteesta!!