Pidättekö netittömiä päiviä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 17:39

Jos on vieraita, kuten nytkin oli 2 pv..ja jollen kotinurkilla, mut muuten joka aamu ja ilta käväsen netis ja napsus...Yritän olla vain muutaman tunnin päiväs..mut välil lipsuu, kuten tänäänkin ..

Kysyjän kommentti

Vastasit kivasti miun pidätkö netittömiä päiviä kysymykseeni,en miekää vieraiden aikana napsuttele.terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.01.2009 - 17:50

Ei kyllä ainakaan tarkoituksen mukaisia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 18:03

En tarkoituksella, mutta saattaahan sitä joskus lipsahtaa 'rokulipäivä' kaiken tämän aherruksen väliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 18:13

Ei tule netittömiä päiviä kuin reissussa ollessa. Joka päivä täällä on käytävä. Lehdet luettava, sähköpostit katsottava, ja mikä tärkeintä napsuteltava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 18:15

Kyllä...ehdottomasti, mut nyt on jäänyt koukkuun tähän napsutteluun ainaski vähäks aikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 18:22

Kyllä niitä tulee työn, loman, seurustelun, kotitöiden, sairauden yms. vuoksi mikä on ihan tervettä sinällään. Pelottaa esim. nuorten nettiriippuvuus jolloin normaalit sosiaaliset kontaktit häviävät ja todellisuuden taju katoaa. Toivottavasti netti ei vie meiltä sentään ihan kaikkea. Paljon se antaa, mut liian paljon se voi ottaa ja seuraukset ovat näkyvissä siellä tulevaisuudessa. Ei ole kiva tulla työstä kotiin, kun tietokoneen ääreltä kuuluu vain murahdus...miettikää sitä....hm...ja mie ite kans´.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:29

tulee niitäkin pidettyä,kun kone ei aina ole samassa paikassa itsen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 19:52

matkoilla ollessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 20:04

Tulee niitä kesällä paljonkin ja se on tarkoituskin. Silloin ollaan mökillä ja tehdään kaikkea muuta kivaa. Viime kesänä oli yli kolmen viikon tauko ja sen huomasi roskapostista. Aamun lehti kertoi juuri siitä nettiriippuvaisuudesta, en kyllä kuulu siihen 14% joukkoon vaikka sen laskisi miten tahansa. Masentuneet ovat jutun mukaan pahin riskiryhmä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 20:12

Harvemmin, on sen verran luppoaikaa illassa, että tulee aina kone avattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 23:36

Joooo silloin kun netti yhteydet poikki!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 23:40

aina olen yrittänyt. heh ja aamupäivisin sanon aina itselleni että joku tietty homma pitää ensin tehdä ennenkuin koneen saa avata. että tulee kotihommiakin tehtyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 05:46

kun on matkoilla,netissa 2,,3 x viikossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:42

NEVER...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 09:47

Välillä tulee rokuli päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 10:16

Kyllä niitä tulee pidettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.01.2009 - 00:19

Piti hommata tuo langaton laajakaistakin mutta niin netissä kuin GSM:ssä on se riesta mitä ennen ei ollut että aina pitäisi olla tavoitettavissa.Nykyisin osaan laittaa molemmat kiinni ja kun on sähköposti ja puhelinvastaaja niin en katso olevani niin tärkeä ihminen että olen aina tavoitettavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.01.2009 - 15:05

kyllä