Anonyymejä ollaan kaikki?

Eikös kaikki Napsun kysyjät ja vastaajat ole anonyymejä? Jotkut eivät vain käytä virallista puumerkkiä. Puumerkkien omistajienkaan ei tarvitse antaa itsestään tietoja. Puumerkin avulla kyllä kerätään henkilökohtaiseen Oma Napsuun erilaisia tiedostoja.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 13:54

Kyllä se anonyymi on vielä vähän enemmän piilossa kuin me nimimerkki-ihmiset. Nimimerkillisistä Napsun ylläpidolla on sähköpostiosoitteet ja muuta tunnistetietoa, joiden perusteella esim. törkeyksien kirjoittelijat on helppo saada 'kuriin ja herran nuhteeseen'. Sensijaa puhtaasti anonyyminä on aika huonosti yksilöitävissä mitään jatkotoimia varten (pelkkä ip-osoite ei riitä siihen)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.01.2009 - 11:34

En ole Napsussa anonyyminä,kaikki tiedot minusta löydät profiilistani.
Toiset eivät ehkä halua kertoa itsestään kuin jonkun verran
Voisitko kertoa minulle,mikä on puumerkki?Viisastuisin vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 11:42

Puumerkki on vanha ilmaisu allakirjutuksesta,jos aikonaan eiosannut kirjoittaa piti laittaa joku merkki mitä yleensä käytti aina alle kirjoituksena.joo eihän siinä paljon näy minunkaan profiilissa.Kysykää ja vastatkaa ihan vapaasti,en omista tätä maailmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 12:31

On se hyvä että anonyymitkin herää! Kuitenkin jos olemme täälaisessa yhteisössä, kuin suurta perhettä, niin se on minun mielestä muita loukkaavaa kysellä anonyyminä, eikä uskalla käyttää omaa nimimerkkiä! Itse en lähde moiseen piileskelyyn ja uskallan pysyä nimimerkkini takana! Tehkää muut kuin haluutten, mutta en vastaile anonyymeille ,vaikka oliskin noita pisteitäkin mukava keräillä huvin vuoksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2009 - 12:43

Ei me olla puumerkkien omistajia. Puumerkki on allekirjoitus. Olemme nimimerkkejä ja jokaisen nimimerkki kertoo jotakin Napsulaisille. Mutta jos täällä kirjoittelee sata anonyymiä, ei se kerro kellekään muuta, kuin pelkkää harmaata massaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.01.2009 - 15:41

en oo. :O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 16:24

tavallaan:( oikeesti ei kukaan tunne toistaan eikä tiiä mistään mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 18:00

Pelkkä anonyymi ei herätä kiinnostusta millään tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 19:06

Niinhän me ollaan, mutta kuitenkin nimimerkki yksilöi. Tiedät kuka, anonyymejä on monia kuka heidät erottelee. En minä ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 20:08

Jos sateliittikameralla näkee jo onko pöydässäni tarjolla sinistä tai punaista maitoa niin mitä väliä sillä on jos Napsun tiedostoissa on sähköpostiosoitteeni yms. tunnistetietoa.

Minusta on mukava oppia tuntemaan nimimerkeillä kirjoittelevia Napsulaisia. Mukava on myös korjata privaatisti mahdollinen väärinkäsitys, kiitos tai moite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 20:52

Nimimerkin ja kuvan valinta kertovat ihmisestä itsestään paljon. On aivan eri asia lukea vastausta harmaalta varjokuvalta kuin iloisen väriseltä "taululta". Ja minulla ainakin on jonkinlainen kuva päässäni ihmisestä itsestään kun luen hänen vastauksiaan ja liitän sen kuvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.01.2009 - 01:33

OLLAANKO