Pitäisiköhän Teneriffalle ottaa jonki-verran lämmintä vaatetta mukaan kun menee tähän aikaa vuodesta???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 23:35

nyt viimeiset pari vk teneriffalla on ollut melko kylmää.. olis tarvinnut päivälläkin lämmintä;( jotta ehdottomasti kannattaa ottaa. Siel säät voi yllättää

Kysyjän kommentti

Kiios neuvoita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 23:25

Ehdottomasti.Yöt joskus viileitä ja tuulikin välillä yllättävän kovaa vielä tähän aikaan.
Americasin puolella päivällä lähes aina paistaa, mutta mikäli menet grutsin puolelle niin siellä useinkin pilvistä ja saattaa olla viileääkin joskus. Teidelle jos menet katsoman ,niin sinne villatakki mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 23:30

illaksi on hyvä olla jotain villatakkia, hupparia tai vastaavaa, voi olla aika viileääkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 00:02

Aina on hyvä ottaa jotain lämmintä vaatetta mukaan kun säästä ei koskaan tiedä etukäteen matkustatpa mihin vain. Olimme syyskuussa muutma vuosi sitten ja ilmat hyvät mutta yöt tosiaan aika viileitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 00:17

Helmikuu tilastoissa aavisteen tammikuuta viileämpi, Tammikuun 6.-13.-09 oli kelpo Suomen kesää vastaavaa päivällä +19 - + 24*C; iltayöllä n. +10 - +15 *C. ainakin Los Gigantesissa. Jos retkeilet Gomeralle tai Teidelle, vilu yllättää ilman pitkää lämmintä vaatetusta.

Lähteet:
Tammikuun loma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 05:23

PIPO JA TOPPAPUKU RIITTAA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 07:15

Ota jotain lämpöstä mukaasi ,kun nää säät vaihtelee täälläkin niin miks ei sielläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:46

Kyllä pitäisi, illat viileitä. Ainakin itse otan, lähden helmikuun lopussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:47

Kyllä kannattaa ottaa villapaita varalle saattaa iskeä kylä näin talvi aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 10:43

Kyllä munkin mielestä pitäs ottaa lämmintä vaatetta mukaan, illat voivat olla viileitä. Muutamia vuosia sitten kävin Kanarialla tähän aikaan vuodesta ja siellä oli illalla aikas viileetä. Mut verrattuna suomeen siellä on lämmin. Hauskaa matkaa sinulle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 11:09

Ilman muuta, sillä täällä on yöt varsin kylmiä noin+15 ja silloin kun olet maannu päivän rannalla, niin illalla on kylä sulla, kun meet syömään ja vaikka pikkuisen tanssaamaan!
Seuraan paikallisia, eivät kulje ilman pitkähihaista!
Muuten nyt on täällä alkanut ns. kevät! Mantelipuut kukkii vuoristossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 20:46

Just niin ,päivät jopa kuumia ja illat viileitä. mut ei nyt sentäs toppist ja pipoi...itse ollut joulun joten oli viilettä iltasel...