katsotko televisiosta hääohjelmia niitähän tulee kaksitain.miusta niitä on kiva katsoa.

Morsiammet on kauniita ja sulhaset komeita.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 21:25

Joskus tulee kyllä vilkastua,mutta minä vanhempana ihmisenä hiukan ihmettelen tuota avioliiton hajoamis prosenttia. Minusta naimisiin mennessä tulisi olla selvitetty jo sopiiko pari yhteen ja sitten rakentaa yhteinen tulevaisuus ja pysyä myös toinen toisensa puolisoina.
En ainakaanitse voisi edes ajatella puolisokseni uutta ihmistä ,vaan omani on ainoa elämäni loppuun asti.

Kysyjän kommentti

valitsin vastauksesi parhaaksi, miun kysymykseen hääohjelman katsomisesta,samoilla linjoilla liikutaan avioliiton solmimisen suhteen.Kiitos vastauksestasi terveisin kisaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 21:00

en oo vielä kattonu, mutta vois ton "meidän häät" kattoo sit ku se tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 21:09

en kato enkä ole edes meinanutkaa, mulle oli ne yhet aikanaan ihan tarpeeksi iso elämys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 21:58

Minä katson kanssa tuota subilta tulevaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 22:02

Hääohjelmat ovat niiiiin ihanan romanttisia, vaikka omani olivat maailman ihanimmat, siis huom omasta mielestäni ja toivon, että miehenikin mielestä hih hih...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 22:03

Enpä ole nyt katsonut, mutta vuosi sitten kun tuli se edellinen hääohjelma, sitä tuli katsottua. On ne joskus kivoja katsoo, mutta ei aina ole sellainen fiilis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 22:08

jos ei tuu muuta katsomista. on ne ihan kivoja jos on kiinnostava pari..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 22:32

en katso:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 22:32

Kyllä on sitten valitettavaa, ettei täällä kanarialla näy kyseiset ohjelmat, edes Tunturi baarissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 23:35

Katselen muutenkin aika vähän televisiota (keskimäärin ehkä tunti päivässä) eikä siihen joukkoon kyllä sovi hääohjelmia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 05:33

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 05:52

katselen jos eksyn kanavalle josta tulee hääjuttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 06:36

En katsele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 07:30

Joskus aikoja sitten katsoin ,ehkä yhden jakson ja ehkä tästä uudestakin voi katsoa yhden,ei hllumpi formaati,parempi näitä,kun lisää malli-ohjelmia,eivät raukat näy edes ruokaa saavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:12

kyllä katselen ,ampumis kuvat ovat liian rankkoja mulle.Mieluummin näitä hääkuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:28

tylsää mun mielestä sellasta kattoa eli en katsele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:31

En ole katsonut. Muutenkin katson telkkaria hyvin vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:52

No en, enkä kovin paljon muutakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 21:16

Kylläää, jos vain tv.n äärel ja mikä kivaa eip ol UUSINTAA näät uutet jaksot, ja kyl se vanhankin miel herkistyy ja tippa silmäkulmaanki tuppaa vällee..on niin herkkää..Ei tätä elämätä kandee niin vakavast ottoo,etteikö väliin mahtuis häitäkii..ym..herkkää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 13:40

No en, mitään tositvtä en edes ymmärrä. Suomen TV:ta en katso kovinkaan paljoa, Teemalla ja FST:llä on parhaat ohjelmat. Myös viihteessä täytyy mielestäni olla älyä, silloin sitä jaksaa katsoa.