Joudutteko käyttämään asiamies postia,toimiiko se hyvin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 22.01.2009 - 19:56

Hyvin toimii asiamiesposti. Ja on lähempänä kuin entinen ns. oikea posti. Aukiolotkin ovat pidempiä kuin oikeassa postissa. Hyvä näin.

Kysyjän kommentti

Hyvin vastattu posti kysymykseeni,niin minustakin hyvin on toiminut.Kiitos vastauksestasi terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 19:27

asiamiespostin varassa oltu kohta kaksi vuotta, toimii tosi hyvin
(ainut vika että on 100 m kauempana kuin se lopettu oikea oli)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 19:39

Ikävä kyllä joudun käyttämään Asiamiespostin palveluita... Aikasemmin oli Posti joka oli samassa rakennuksessa, kun työpaikkani ja nyttemmin Posti lakkautettiin ja see muuttui Asiamiespostiksi, joka ei ole enään samassa paikassa kuin ennen... : (

Oikea posti toimi paljon paremmin ja työntekijät osasivat hommansa,, asiamiespostissa on töppäilyjä töppäilyn perään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 19:54

asiamiespostihan se lähinnä on, palvelu pelaa, ei valittamista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 20:06

Hyvin toimii ja sikäli hyvä että pitkät aukioloajat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 20:24

Loistavasti ja on auki joka ilta klo 21.00 asti ja 7 pv/vk. Todella hieno asia että muuttui se töykeä vanha "olen täällä vain töissä" posti asiamiespostiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 20:27

HYVIN TOIMII

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 20:28

Asiamiesposti on ollut useammassakin paikassa. Näen sen itse parempana koska voin hakea paketit myöhään ja jopa sunnuntaisin. Eli en koe että joudun käyttämään vaan pikemminkin että saan käyttää... Nostalgia on sitten jo asia erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 20:49

Meidän läheltä hävisi oikea Posti ja postintoiminnanomainen aktiviteetti on Valintatalon yhdessä nurkassa. Pitää aina odottaa, että kassaneiti ehtii asiakasjonon välissä palvella postinurkkaan tulevaa asiakasta ja siitäkös kassajonossa seisovat tykkäävät... ja minä tunnen syyllisyyttä tullessani asioimaan "postiin", koska jarrutan kiireisten ihmistren päivärytmiä. Ei hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 21:45

Hyvin toimii meilläkin,tosin en sitä paljon tarvitse sillä syrjäpaikka etuja on kotiin kanto kaikille lähetyksille ja lähtevä postikin haetaan omasta laatikostamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 08:22

Ei, meillä on noin sadan metrin päässä "virallinen" posti joka toki muistuttaa ennämmänkin jotain paperikauppaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:00

Asiamies posti ollut jo kauan hyvin toimii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:45

Oikea virallinen postikonttuuri ( Itella )kävelymatkan päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:52

kyllä se toimii ku täällä mettässä asuskelee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 09:53

Kyl vaan ja hyvin on toiminut.