Pelkääkö kissa vettä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 15:01

Meidän kisu ei ainakaa pelkää,sateellakin juoksentelee vaan pihalla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.01.2009 - 12:08

En usko sen pelkäävän koska se on niin loistava uimari,ettei sen sitä tarvitse pelätä.
kissaeläimet ovat hyvin mukavuuden haluisia ja eivät ilmeisesti pidä turkin kastumisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 12:19

Meillä oli kissa joka ihnos vettä, eikä mun ystävillä joilla on kissa ei nekään pidä vedestä. Varmaan jos pennusta asti opettais kylpyyn niin ne vois vaikka tottua veteen eivätkä inhois sitä. En tiedä pelosta se voi kyllä olla todellakin mukavuuden haluisia niinkuin tuntematon kertoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 12:36

Tykkää pesusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 12:37

Ei, jos esim. tassut pesee pienestä pitäen aina ulkoilun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 12:46

Se on tottumisasia. Kannattaa jo pienestä opettaa pesemiseen. Aikuisat kissaa veteen ei saa millään jos ei ole oppinut. Pistää vatsaan kynsin hampain.. niin, että olet itse vedessä ennemmin kuin se:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 13:08

Meidän kisu ei ainakaan tykkää vedestä, mutta kaverilla on kissa joka käy aina suihkussa hänen kanssaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 13:08

yleensä pelkää pitää opettaa pienestäpitäen,ei opi aikuisena enää olen kokeillut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 13:22

meillä ei pelkää vettä..maatiainen ehkä vähän aristelee enemmän, mutta näyttely kissat on tottuneet veden kanssa toimimaan, koska joka näyttelyyn tulee pestyä pojat puti puhtaaksi. eli kun penestä opettaa, sen isompanakin muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 17:53

riippuu kissasta ja mihin sen opettaa. mulla oli nuorempana kissa ja sen oman kissan ja äidin kissan kanssa kävin usein saunassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.01.2009 - 21:39

Meitin otto ja Onni inhoo pesua vedellä, mut onni leikkii kyl lammella vedellä tasuillaan kun kuvastimensa näkee, pitää yrittää sitä ottaa kiinni. otto ei koskekkaan kuin vain kiellään ja juo kyllä vettä, myös lammesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 16:55

Vilma tässä miauu....voi kissan viikset, kun en tykkää ihan varta vasten kastella tassujani, mut joskus touhutessa kostuu ja tapahtuu. Miunmau mielipiteeni on, että pienestä pitää opettaa siihenkin. Pyöräytin ensimmäiset 4 pentuani vuosi sitten ja yksi niistä kuulema käy pesulla kerran viikossa. Se on kaunis kiiltävänmusta ja voi että oon ylypee siitä ja kyllä niistä muistakii kunnon kissoja on tullut.