jos kerran uskotte uudesti syntymiseen,missä on muistot edellisestä elämästä.

mulla ainakaan ei mitään havaintoa

Avainsanat: muisti onkose liian lyhyt.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 14:08

Älä kuule yleistä siellä, heh ;) mie en oo sanonnut ainaskaan mitti sellasta ettäkö uskoisin uudesti syntymiseen, niiiiinn.. Mutta hei jospa mei ei ollakkaan oltu ennen jotakii, vaan ollaankii vasta kun mei koolemas poies, sitähän kun ei moni tiiä ja harva arvaa ja jos arvaa niin ei kerro.. Leikki leikkinä, vitsi, vitsi.. Mie en siis ainaskaan usko tommoiseen ettäkö tässä uudesti synnyttäs..

Lähteet:
Mää vaan luulen ja Aattelen niin..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 14:04

GEENEISSA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:05

ei mitään havaintoa mutta en pidä autolla ajosta joten olen ajatellut että entisessä elämässä minulla on ollut kuljettaja tai sitten ei ole ollut autoakaann eli joku etiäinen entisestä elämästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:05

kuka uskoo kuka ei, minä en muista puoliakaan edes tästä elämästä saati sitten jostain entisestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:09

No siis ei tietystikään muista koska sielu ja ruumis koostuu lukemattomista osista. Meissä kaikissa on hiukkanen tai pari vaikka Eisteinia, Jupiteria, voikukkaa, Ceasaria, Maata, Kuuta, miljardien valovuosien takaa tulevaa matskua... Yhdistelmä on joka kerta eri tai ainakin eri järjestyksessä ja vaikeuttaa melkoisesti muistamista. Hyvä niin. Yksi kokonaisuus kerrallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 14:19

Varamuistissa. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:23

No en todellakaan usko mihinkään uudelleensyntymiseen, ja jos joku uskoo,niin silloinhan hänellä on kaikki ok.ja miksi hänen uskoaan tulisi pyrkiä muuttamaan? Jokainen tulkoon uskossaan onnelliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:34

sama vika kuin vähäviisaalla;)

Itselläni paljon aukkopaikkoja tässäkin elämässä .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:43

On paljon asioita joita ei muista, omassa elämässäkin ja niitä ei vain saa esille!
On tapahtunut missä joku uudelleen syntynyt on tullut tiettyyn paikkaan ja siinä elämässä ei ole käyunyt koskaan, mutta muistaa kuitenkin olleensa ja tuntee paikan!
Elu on ihmeellistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:44

Alitajunnassa tietysti. Voit muistaa asioita esim. hypnoosissa. Tätä on tutkittu ja hypnoosissa olevat ihmiset ovat kuvailleet paikkoja todella tarkasti, vaikkeivat koskaan ole nykyelämässään käyneet siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 15:22

Erilaisia deja vue -ilmiöitä tulee joskus mieleen kun käyn paikoissa, joissa en ole ennen ollut. Tai esimerkiksi joku alue tuntuu heti tutulta ja turvalliselta. Samoin vaatteet joissa viihtyy vaikka ne eivät ole juuri päivän muotia, ehkä... Jokaisella on omansa ja uskoo ken mihin tahtoo niin siinä olkoon onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 16:03

mistä sä tiiät jos vaikka et oo ees ollukkaan edellisessä elämässä mikää elät nyt vasta ensimmäistä elämää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 16:05

En tiedä onko kysymys esitetty provokatiivisessä hengessä, mutta on kaksi ihan eri asiaa käsitteissä uudelleensyntyminen ja jälleensyntyminen.

Elämme kristityssä, luterilaisessa maassa ja käsite uudelleensyntyminen hengestä, ylhäältä, uuden puhtaan sydämen saaminen löytyy Raamatusta Jeesuksen sovintotyön tähden. Armosta.

Sisareni on teosofi ja hän puhuu jälleensyntymisestä. Hän yrittää elää mahdollisimman hyvää elämää ettei tarvitsisi syntyä tänne uudestaan vaikkapa rottana. Hän uskoo myös horoskooppimerkkeihin.

Lähteet:
Uskonnonvapaus vuodelta 1923

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 16:26

Toisilla niitä muistoja on toisilla ei,uskotaan kaikki sydämmemme mukaan ,onhan meille annettu uskonnonaisti,kaikki eivät tämänpäivän hälinässä sitä kerkeä/pysty kuulemaan tai tuntemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 16:48

En usko uudelleen syntymiseen. Mutta jokainen tulkoon uskossaan autuaaksi, tunnustaa mitä uskoa tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 17:14

Minusta tuntuu, ettei tänne enää haluasi tullakkaan kun kuuntelee ja katselee televisioo josta joka päivä tulee aina vain ikäviä uutisia. Aikasemmasta elämästä en todellakaan itse osaa sanoa, nyt voisin vastata, että olen eka kertaa tällä planeetalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 17:59

en kyllä jaksais muistella elämääni norsuna vuonna 1 tai 2... että hyvä ku on saanu alottaa puhtaalt pöydält! ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 18:25

Kuolemanjälkeiseen elämään taivaassa, uskon.

Uskomalla Herraan Jeesukseen,
pääsen minävarmasti taivaaseen sanoo lastenlaulukin

Ennen tätä elämää en ole elänyt. Siksi ei muistojakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 20:54

Uuudesti syntyminen on sitä että jättää taaksensa entisenlaisen eletyn elämänsä.
Jos on ollut vaikka, alkoholi, huume,rikos yms: ongelmia.

Lähteet:
oma kokemus syntyä ylhäältä uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 21:38

En usko uudelleen syntymiseen...
Eikä tosiaan niitä muistoja ole;)hih.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 21:48

En usko ja jos haluat niin voin kirjoittaa vaikka 5. sivuiset faktat, miksi se on huijausta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 10:03

Kevennys...jos olet kissa vihaaja olit edellises elämäs rotta...heh..VITSI..ja uskon uudelleen synt. mut en muista edellisestä mittää, enkäs ain täst nykysestäkää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 12:34

Jesaja 53