Mitkä ovat suosikki sarjakuvasi,omani ovat B Virtanen ja Viivi ja Wagner.

Avainsanat: sarjakuvat.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 10:03

Harald Hirmuinen vuodesta toiseen. Siinä luodataan sekä perhe- että yhteiskuntaelämän ydinkysymyksiä perusteellisesti ja suurella sydämellä.

Kysyjän kommentti

Valitsin vastauksesi parhaaksi miun sarjakuva kysymykseen,itsekkin tykkään tästä Harald hirmuisesta,mut sitä ei julkaista tämän paikkakunnan lehdessä.kiitos vastauksestasi terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.01.2009 - 10:05

aikaslailla karvine ja aku ankka

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 10:36

aku ankka <333 :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 10:42

Aku ankka.. ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 11:33

pidin joskus kovasti luky lukesta,kunnes siihenkin iski tupakki sensuuri,mutta akuankka on aina ja pysyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 11:44

En ole lukenut sarjakuvia vuosiin, joten en edes tiedä mitä niitä on. Aku Ankka on hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:07

viivi ja wagner ja aku ankka (don rosan piirtämät)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 12:31

aikonani luin lucky lukea, muunmuassa Tex Willer,iä tex siä pisinpään sarja kuvista nyt pitkään aikaan en ole lukenut.En edes tiennyt viivi ja wagner sarja kuvasta nimen olen kyllä kuullut.Suosikkini kyllä oli Tex Willer.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 13:42

Aku Ankka on ollut aina ja on edelleen. Dumbo norsu on iiiihana. Nalle Puh kavereineen suloisia ja söpöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 14:45

Miulle tulee Aku Ankka eliks aikas kovasti siitä tykkään ma.. Viivi ja Wagner, on ihan jees sekä 'Garfield' * Karvinen. Nastamuumioo* Mustanaamioo olen joskus kans lueskellut ja ja, kääks en muista kaikkii sarjiksii, ai kauhia sentään, nolona tääl..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 15:57

Ehdottomasti Asterix.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 16:39

Aku Ankka ehdottomasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 18:08

Nemi, Kiroileva Siili, Mustanaamio :DD

  Ilmoita asiaton vastaus
C
Vastattu: 29.01.2009 - 15:45

Kyllä se aku on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2009 - 13:45

Jaska Jokunen