Oletteko ruvenneet vastaamaan kaikkiin mahdollisiin kysymyksiin...?

...Nyt kun Napsussa on tämä matkalahjakortti kilpailu, niin oletteko ruveneet vastaamaan melkeen kaikkiin kysymyksiin ihan vaan huviksenne jotta saisitte enempi pisteitä??? Minä vastailen samal viissiin kuin ennenkin ja aikas harvakseltaan, en vastaa ainaskaan jos ei ole yhtään mielenkiintoinen kysymyskään... Rehellisiä vastauksia, kitoooss....

Avainsanat: napsu kysymyksiä matkalahjakortti huvikseen vastailua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 20:39

No näin on .... en ole alkanut vastailemaan mitenkään enemmän kyvymyksiin... ite huomasin et just päin vastoin, jos ei tule sellasii kysymyksii, joihin en tiedä/arvaa/osaa antaa kysyjälle mitään uutta lisätietoo, jo vastanneiden jälkeen, niin silloin jätän vastaamatta, pisteiden keruu pitäisi olla se toissijainen jutska tässä, ja toisten 'avittaminen' se napsuperheen ydinajatus, eiköstä niin..? Ja, jos sit matkalahjakortin arvontaa aattelee, niin täs on niin monta kuukautta siihen, jotta ehtii ihan 'normaalillakin' tavalla /rytmillään vastailla näihin ja silti on ihka hyvät mareet voittaa ko. juttu, mut, mielestäin tää ois niinku sellanen napsun juttu; et, pikkunen (siis pikkunen) porkkana/kilpailuhenki, ilo lukea mukavia, hauskoja, viisaita kysymyksiä/vastauksia, missä on omakin mielipide/kokemus myös mukana ja olla osana tätä isoa Napsuperhettä, jossa kaikki osaa pitää myös perheen puolta, tuntea myös itse kuuluvansa tähän ihka omana osana omalla persoonallaan...
Ja aina pitäis muistaa kunnioittaa sitä kysyjää/kysymystä, jos kysymys/vastaus ei ole muita loukkaava, tms... näin mie nyt täs taas aattelen, jot tää Napsuperhe pysyis 'koossa', kasvais ja kehittyis oikeaan suuntaan (niinkuin oikeeskin perhees)...?

Mukavaa/antoisaa kuitenkin nähä, et paljon ajattelevii immeisii on täs meiän Napsuperhees...

Lähteet:
nooo, tästähän riittäis vaik kirjaks, joten toivon et löydätte vastauksestani sen olennaisen mit halusinkii vastata

Kysyjän kommentti

Tuo oli sellainen vastaus jota mie ossoon vaan aatella, mutta en ossoo sanoiksi sitä kirjoitella. Vai miten se nyt meni.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 19:19

ei todellakaan,vaan jos asia kiinnostaa tai tiedän jotain asiasta,REHELLISYYS kunniaan ja ei kai pelkät pisteetkään voittoa ratkaise,kyllähän,käsittääkseni tässäkin kaivataan lady-fortunaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 19:23

Olen alusta asti vastaillut paljon. Sitä matkalahjakorttia en tavoittele, mutta jos onni potkasee siinä asiassa niin hyvä on. Minusta on vaan kiva vastailla. Kysyisinkin joskus, mutta mulla on joku jumi vissiin pääkopassa kysymysalueella, kun ei mitään tule ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 19:31

Mulla tämä varmaan on jotain uutuuden villitystä.... Mut tää on kivaa varsinkin kun ei ole töissä....
on jotain varmaan tunnetta, että kuuluu johonkin yhteisöön... löysin tän sivuston eilen ja haksahdin ja jäin koukkuun... Vastasin rehellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 19:36

Minä tavoittelen lahajkorttia, mutta en vastaile alkuunkaan kaikkiin, en edes osaisi. Jos kysymykseen on jo vastattu oikeita vastauksia, niin mitäpä minä niitä toistamaan. Mielipidekyselyihin on helppovastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:07

jos on edes pikusenkaan hajua asiasta niin vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:16

en :) vastaan vaan niihin joihin osaan vastata. enkä ala sopertamaan puutaheinää johonkin kysymykseen josta ei oo harmainta aavistusta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:22

ei todellakaan..ei olis aikaakaan..niihin vain vastailen, mihin haluan ja mihin on ehkä jotain tietoa tai sanomista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:24

Mie kans vastailen ,mut olen niin uus et korjatkaa jos vääräs, mut ymmärsin et ei ois mitään merkitystä, onko paljon vai vähän pistei!!!!?????Kuhan jonkin verran pistei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:32

Keräilen plussapisteitä k-kaupassa ja plus-pisteitä Finnairilla.
Täällä yritän vastailla parhaani mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:36

Vastailen mihin vastailen ja kyllähän tuo lahjakortti kiinnostaa, mutta taitaa olla aika pitkä matka sinne, että olisi edes mahdollisuuksia. Eikös se niin mennyt mitä enemmän pisteitä, sitä enemmän "arpalippuja"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:40

Napsussa mahdollisuuksien mukaan periaatteella : asiallisia ja hyviä vastauksia kaikille kysyjille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:57

En vastaa läheskään kaikkiin,vain miuta kiinnostaviin.Tämä on miullekin vielä uutuuden viehätystä,jos alkais vastailla kaikkiin,ei muuta kerkiiskään.

Lähteet:
kysymys ja vastaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 21:57

vastailen yleensä vain niihin joista on haisua, mielipide kysymykset on aikas kivoja. aika paljon on ollut myös kysymyksii joista ei oo minul tietoo, niihin en vastaa mutta lueskelen niitä kysymyksii ja vastauksii ja opiskelen samalla uutta tietoa itseeni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 22:58

Lopetin noihin Anonyymien kysymyksiin vastaamisen, en oikein hyväksy tässä piirissä, kun kuitenkin olemme nimimerkillä täällä, se pitäisi riittää ja toivon muidenkin tekevän niin, sekä Napsun tekijöiden olisi hieman korjattava sääntöjä!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 06:42

Vastaan vain niihin kysymyksiin mihin osaan vastata, ei vain vastausta vastauksen vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 08:43

Olen asettanut itselleni rajat vastailuun.Max 100 pistetttä päivässä ja sen jälkeen muihin touhuihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 08:51

Kilpailu ei vaikuta vastaamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 16:02

mä olen sellanen puuskavastaaja, joskus käyn jonossa läpi kysymyksiä ja jos jotain sanomista, sen sanon. Näin on ollut alusta lähtien ja jatkuu kilpailuista huolimatta. Jos siinä sitten pisteitä tulee, hyvä niin, mutta en kyllä lähde mitään pistesaaliita väkisin tavoittelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.01.2009 - 17:51

Välillä tulen puun takaa vastaileen.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 02:07

Joskus sorrun ilkeilemään. Joskus (harvemmin) tiedän jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 15:23

Vastaan mihin vastaa.Sehän in oma valintani.Lahjakortin saa kuka saa. Eikö tämä ole vuorovaikutusta eikä pisteiden keruuta+

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 16:18

Höpö höpö!