mikä on kissasi lempruka ja onko ronkeli ruaansuhteen?

Meidän Onnin lemppari sei raakana ja Otton katkikset..ja kumpikin ovat hirmu ronkelei..no oma vika, ku hemmottelen ,mut katkiksia ei saa ,ku kerran tai kaks viikos...muuuten raksut ja kissanruuat mut niistä ronklataan..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 18:54

whiskas sitä kissa ostaisi...mut sit on tietty toi latzin uus joku mis lukee että entistä parempi maku...mua ihan kiinnostas tietää että kuka sitä on maistanu/testannu ja sanonu että " nyt kyllä maistuu paljon paremalle"...

Kysyjän kommentti

Niin kuka on testannut..heh..Kiitos kiva kuulla ,et muitakin kattei jotka ronklaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 14:40

jäniskastike :'D ja melkeen kaikki taitaa mennä alas, jopa koiran luita se yrittää mässyttää! :DDD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 14:43

Otolle maistuu keitetty sei ja raaka liha. Muista ruuista säilykesardiini, häränlihapatee ja tonnikala. Muille vähän tuhautellaan, mutta tosi nälkäisenä kelpaa kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 14:44

Edesmennyt kissani söi tuoretta keuhkoa pieneksi palottuna koiramme kiusaksi.Mutta varsinainen herkku oli kermamaitoon vispattu kananmuna. Muu ei käynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 14:45

On ronkeli.Muroja huutaa aina aamulla, tosin niitä on aina tarjolla ja kalasäilykkeet jota annetaan illalla. Ei kelpaa raaka ruoka. No eipä 13-v enää uusille tavoille opi.Kaavoihinsa kangistunut sisäkissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 14:55

Meidän Smördis on todella ronkeli. Ei syö märkää ruokaa jos se on hyytelössä/hörytetty/liian isoja paloja jne.. Kaiken merkkiset raksut kelpaavat, mutta toisista hän saa naamaan allergia näppyjä. Ja lemppareita ovat katkaravut,keittokinkku ja herkkunapit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 15:39

Ronkeleita ovat pitää vaihdella 3 päivää samaa laatua, sitten purkin vaihto toiseen laatuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 17:27

Miauu..Vilma tässä taas. Herkkujani ovat : hirvenjauheliha, muukin jauhettu käy paremman puutteessa, possunsuikaleet, pinaattikeitto(ainoastaan Saarioisten)
kylmäsavunaudan viipaleet, keitetyt muikut/ahvenet, Riisifrutti mansikkahillolla, viilit, ruokakerma ja kahvikerma silloin tällöin, vaniljajäätelö...vielä ois muitakin, mut olkoon. Olen lopettanut purkkiruokien syönnin...ne tökkäs jotenkin. Joskus voin syödä tonnikalapaloja..kaikenlaiset raksut mulle kyllä maistuu ja aamukahvilla saan pikku palasia pullaa..nam ja kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 18:02

Kyllä ne vasta osaakin olla ronkeleita ja hanhenmaksa palleroitahan niille pitäs olla, mut kun ei ole aina saatavana, niin maksapasteijaa ja muita sellaisia konservejahan on tullu annettua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:44

joo, todella ronkeleita ja valikoivia on täälläkin päin. gourmet ehdoton ja menee ihan mikä vaan tuosta sarjasta. sit nuorimmaisen(tuossa kuvassa olevan siis:)) herkkua on raaka naudan sydän, tuota se söis vaikka joka päivä, jos antaisin sekä naudan lihapalat raakana. nytkin on liha palat levitelty ympäri keittiöö, kun ne ensin pitää "tappaa":)ja taitaa joitakin lihoja löytyä maton altakin hih.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 23:30

Vanhin kissoista (17v) tosi ronkeli vain tietty purkki ja tosi pieneksi leikattu raaka ruoka käy,Kolli 3v syö lähes mitä vaan,myös tuppaa itsensä koiran ruokaan,raaka liha lempparia,tytöt 7kk syövät vähän siltäväliltä ja pyrkivät ihmisten lautasille kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 10:44

Kissat kuoli vanhuuttaan aikaa sitten söivät koiran suokaa,mutta maitoa eivät juoneet,piimää kyllä joivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 19:21

Meien Onnipoika tykkää kovasti keitetystä seistä,naudanlihasta, jauhelihaa ei syö ollenkaan,purkkiruokaa syö huonosti,nirso kun on,jotkuin pussiruoat kelpaavat,kyllä tämäkin hemmoteltu on.