Mitä piditte Remun Euroviisukappaleesta.Tuntuiko teistä,että hänen saamansa äänet olivat ns. sympatiaääniä?

Avainsanat: euroviisut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 12:16

Remun aika on jo ohi vaikka pidän hänen aiemmasta tuotannostaan paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 11:27

En ole kuullut koko kappaletta, joten ei tietoa äänistäkään. Mutta olettaisin symppisääniksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:28

En sattunut katsomaan kyseistä ohjelmaa, kuuntelin nyt osan kappaleesta euroviisut.yle.fi/euroviisut...aleet-2009
sivuilta.
Mutta kuultuna ei ainakaan sykähdyttänyt.
Remulla varmaan oma kannattajakaartinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:29

En osaa sanoa ,rupesin katsomaan sitä ohjelmaa,ja justiin heräsin kun ilmoittivat ,remu lauloi,en siis nähnyt koko esitystä remusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 12:01

Valitettavasti ei ollut tilaisuutta kuula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 12:07

Kyllä saisi mielestäni jo siirtyä syrjään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 12:14

Kuulin biisistä lopun ja se oli ihan tarpeeksi. Sanoista ei saanut mitään selvää ja äijä oli kuin mikäkin vanhus siellä lavalla. Paras olisi jo siirtyä syrjään ja antaa tilaa uusille tulokkaille. Aika pohjanoteeraus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 12:19

Moskovaan Suomea edustamaan tuollainen ilmestys...huhhuh...jotain rajaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 12:21

Remu vaan remuaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 12:45

en oo ees kuullu sitä.. empä usko et sympatiaääniä kuitenkaa tulis :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 13:19

Euroviisut ei kiinnosta niin vähän vähää, ei kotimaan karsinnat kun varsinaiset kisatkaan. Politiikkaa koko touhu, ne loppupelit nimittäin. Kyllä Remu just Moskovaan sopisi mutta ei länsimaihin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 14:17

Remu oli aikoinaan hyvä, vaan ei ennee sorgen Vaan Remu.. Eläkepäiviähän hää sais jo ruppee viettelemmään musiikkialasta.. Ja luulen maakin jotta säälipistei/ uskolliset kannattajat, sieltä niit pisteitä tuli.. Kappale ei ollut juur mistään kotoisin, vähän semmoien jaarin jaarin, tyypillinen euroviisubiisi siis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 16:02

oli se kyl aika huono mun mielestä. toivottavasti ei edusta suomee. ;// waldo's peoplenki kappaleesta tuli mielee lähinnä e-typen true believer. kwan sinne pitääs laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 18:46

Hyvä Remu, kunnon vanha stara ja rokkaa vaan. Hyvä kähisijä. Ja planeetat mielessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:48

ei vaikuttanut mua mitenkään koko biisi. siinä se taustalla soi, kun touhusin muuta..eli ei euroviisu edustajaksi..nyt jotain uutta ja erilaista..kuten waldo?:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 06:45

Olen kuullut ja äänet ovat mielestäni todella sympatiaääniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 05:31

EN OLE KUULLUT,MUTTA EN PIDA REMUN MUSIIKISTA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 06:51

Joo katsoin karsintoja....Ei tuollainen biisi ole minusta mikään euroviisukappale!
Vaikka muuten aika jännä olikin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.01.2009 - 02:37

Kappale on hyvä ja uskon, että se menestyy erityisen hyvin, jopa kärkipäähän. Euroviisukappale pitääkin olla omintakeinen, eikä mikään massa lirputus. Remun biisi on persoonnallinen, mutta tarttuva ja saa ääniä paljon ainakin balkkanin maista ym..