Matti elää! Uutisia pitkästä aikaa. Matti Nykänen hajotti kylkiluunsa kartingradalla. Uutiskynnys?

Matti Nykäseltä on murskaantunut Espanjassa karting-radalla sattuneessa törmäyksessä viisi kylkiluuta.

Mäkilegenda menetti kilpa-ajossa autonsa hallinnan, törmäsi toiseen autoon ja singahti rajusti ulos radalta.

www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=1635540

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 12:12

Lahjakas nuori mies on käyttänyt leiviskänsä väärin...olen pahoillani hänen puolestaan.

Kysyjän kommentti

empaatisesta asenteesta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.01.2009 - 11:10

Elä helkkarissa vai uutiskynnys ylitty,jo oli big top one news.

Lisätty: 20.01.2009 - 11:26

Jos ei tätä uskota muutan kööpenhaminaan,ja anon ruotsinkansalaisuutta.

Lähteet:
kuulo puheet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 11:11

Niin kauan kuin Matti elää. niin kaikki on uutisen arvoista mitä Matti tekee tai jättää tekemättä. Näin se on ollut ja näin se tulee olemaan. Mattihan on elävä legenda. Ja jos ei muuta uutisoitavaa ole, niin jopa kylkiluut innoittavat toimittajia. Hyvä Matti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:21

Matti elää hetkessä ja hetki Matista.
www.mattinykanen.info/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:28

Matti ja Matin jutut ohitan aina kääntämällä lehden sivua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 11:42

Matti on Matti ja elää omaa elämäänsä täysillä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 12:04

No Matiltahan voi odottaa vaikka mitä! Jos ei Matti olis Matti ,niin uutisiakin olisi paljon vähemmin ja meiltä monet hauskat hetket olisi poissa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 12:19

Matti on Matti vaikka voissa paistais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 12:39

eläköön Matti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 13:21

Sanoi jotain tähän tapaan... "oli pahinta URANSA varrella... siis Matilla on vieläkin ura....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 15:01

Matin lausahduksia...
"Kun nimi on Matti Nykänen, niin aina sattuu ja tapahtuu!" (Tämänhän me olemme saaneet monesti todeta...)

"Median syytä ei ole mikään. Media tekee bisnestä ja niin teen minäkin."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.01.2009 - 16:00

elekää ny jaksako. :|

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 19:53

hyvä mattiiiiii!!!!!