Voiko täältä oikeasti voittaa jotakin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 17:54

Kyllä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 17:57

Jos olet tarpeeksi ahkera, tai jos sinua on vain siunattu hyvällä onnella niin parhaimmassa tapauksessahan voit voittaa tuon 900euron matkalahjakortin. Kelpaisi ainakin minulle :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 18:00

Voi voittaa, vastahan jonin13 voitti arvonnassa, joten ehkä onni suosii jotakin toista seuraavassa arvonnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:00

Niin ymmärsin ,et ONNI kun on mukana, saattaapi onnistaakin voitto..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:01

kylä voi, mutta siinä sivussa kun kysyy ja vastaa joka piste vastaa ns. arpaa . mutta mikään pisteiden keräily ei ole tässä sivustossa päällimmäisenä asiana mielestäni. Eivät kelpaa markettien kassoilla. Jos kehuu että mulla on napsussa näin paljon pojoja niin varmaan pääs viiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:14

No hyvällä tuurilla voi, kolmea napsulaista on jo onnistanutkin

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:36

vissiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:44

Hyvällä onnella voi voittaa matkalahjakortin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:50

Ëiköhän hyvällä onnella saata voittaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:56

No, mie voitin sen vimpaks olleen 300 euron matkalahjakortin, enk ole sitä viel lunastanu, kun en tie miltä matkatoimistolta se kannattais ottaa... jaa, että voitaaks Napsus, suomalainenhan ei usko ennen kuin näkee, joten joudun ootteleen siihen asti, kunnes ilmotan ylläpidolle tämän matkanjärjestäjän ja näen, jotta varmasti on mustaa valkosella miu edessäin, heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:56

Niin on kerrottu ja olen hyvässä uskossa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:17

kyllä, oikeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:38

Urheilupuolella on sellainen slougani kuin "Suomalainen voittaa aina".
Joten paree uskoo ja varsinkin matkalahjakortille on aina käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 21:14

En oo perehtyny, mutta täälä on hauskaa! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 21:17

Oikeastaan tämä on pitkänmatkan juoksu. Seuraava arvonta on vasta vapun paikkeilla.Joka jaksaa olla mukana arvontaan asti on voittanut itsensä vaikkei arpaonni osuisikaan kohdalle.

Me ollaan sankareita ihan jokainen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 23:28

Kyllä täältä voittaa voi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 07:55

Arpa peliä niin kuin arpajaisissa,mutta arpominen harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 08:12

Kait voi, en vaan tiedä milloin ja missä ilmoitetaan kuka voitti.