Oletteko jonkin "Julkkiksen "näköinen!!!

Olen itse saanut kunnian olla "Urkkina" täällä kanarialla ja myöskin Tallinnassa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 12:44

jossain ulkomailla joku sanoi mulle you looks like a Yul Brynner.I said, if you sey so.

Kysyjän kommentti

Kuulumme sitten samaan kastiin yläkerrasta katsoen, eli niuks naks nahkatukka !!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 12:18

Joskus joku sanoi minulle baarissa, että sä näytät ihan Martina Aitolehdeltä, itse olen kyllä eri mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 12:55

Pikku-Myy ;)

( - paitsi minulla ei ole nutturaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 13:24

En näytä... Harmi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 13:28

Pepe Wilberg täällä hei! Nyt en ole enää mikään anonyymi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 14:07

En tiedä kenen näköinen olen, mutta jonkun varmaan kun täysin tuntemattomat ihmiset ovat tuntevinaan melko säännöllisesti. :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 14:22

hahhah en ole kenenkään julkkiksen näköinen, mutta kenties joku ruma satuolento vois olla minun näköiseni. (hjuumoria..)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 15:00

En ole kenenkään t.koira joka ei ole julkkis koira

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 15:13

parikin henkilöä on joskus sanonu, et olisin aikoinaan kauniissa ja rohkeissa esiintyneen Laurenin(en tiiä sen oikeeta nimee) näköinen, mut en kyl omasta mielestä oo yhtään sen näköinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 16:15

boy georgen näköne 0_o no ei..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 16:54

kymmenkunta vuotta sitten telkussa meni joku englantilainen dekkarisarja (nimi?) jonka pääosan esittäjä (nimi?) oli sellanen cool jätkä , jota muistutan ulkonäöltä.

Kerran bussissa viereeni änkesi yks emäntä ja rupesi utelemaan (murtaen lontoota puhuen) että mitäs minä Suomessa teen. Vartin verran kerroin sille uskomattomia tarinoita ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 18:34

En tiedä kenen näkönen oon, tai sitten on jotain pahasti vinksallaan ulkonäössäni, koska tuntemattomat ihmiset tuijottavat julkeasti, ja vielä ohi mentyäänkin kääntyvät tuijottamaan. Monet moikkaavat, vaikken ole ikinä tavannut kyseistä henkilöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 18:47

juu.. pirkko arstilan.. tai tienenkään en ole mikään klooni mutta ehkä lähimpänä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:05

Useat vento ieraat kysyvät, että oletko se tirkulainen näyttelijä Tuija Piepponen, no en ,mut heitin mielet juu...ja niitä kyseliöitä .on kyllä ja katseita tulee..oli tuol laival yx mies aika napanteris ja tuli kysyy olenko Tarja Halonen..mut ehkä oli ottan pari...liikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:19

kaikkien maailman julkkisten oneksi, en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 13:25

Kyllä on sanottu mm. Sirpa Suosmaan näköisesti (yksi takavuosien Miss Suomi) ja kun samanikäisenä otettuja kuvia katsoo, kyllä niin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 17:29

Oon kuulemma Katri Ylanderin ja Ashley Tisdalen näkönen.