koska napsu on perustettu?, kuka on äiti ja isä?

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 10:49

Napsu on helmikuussa 2008 avattu suomalainen portaalityyppinen verkkopalvelu.

Napsua ylläpitää samalla nimellä toimiva pienyritys.

äiti varmaan asustaa tuossa yrityksessä mutta isästä ei ole parempaa tietoo

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 08:56

Oliko tuo ensimmänen kysymys lähetetty 16.01.2008. silloin se varmaan alkoi,valperi ja jonin13 ,sekä terhi tietävät paremmin, isä ja äiti en tiedä.Katso viimenen sivu alhaalta 339.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 12:06

Tää on mielenkiintoinen kysymys, sillä en minäkään ole vielä kauaa ollut ja vauhti on kyllä ollut aika kova!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 13:53

En tiedä isää enkä äitiä. Yleensähän nettisivustoja voi ylläpitää kuka tahansa. Mielestäni tämä toimii hyvin kun ei ole liikaa krumeluureja. Kokemuksesta voin todeta, että kaikki suositut sivustot yleensä pilataan sillä, että niihin ahdetaan liikaa toimintoja, jotta ihmisten mielenkiinto pysyisi yllä. Siten sivut alkavat takkuilla (varsinkin suurilla käyttäjämäärillä) ja varsinainen alkuperäisidea hämärtyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:11

Kun kävin kattelemassa Napsun tietoja, nii luulisin, et äiti on Napsu ja isä herra Klaukkala, (vai olikohan se toisin päin), siin kyl yksi vieraskin ehdokas oli messis, joku PL, liekö nimikirjaimist vaan jääny jäljet, ja ehkäpä sitten tehty viel isyystestikin, kun sen koodi näky olevan Y-tunnus 2070965-8, joten ehkä sittenkin iskä se mister Klaukkala, jos toi isyystesti on ollu negatiivinen, sitä kun ei siin sanottu, voip olla tietty et tulos ei viel selvil...?
Mut.. eiks ne isyydet selvii nykypäivänä aikas nopsaan?, Pitäiskös täs mennä kysyyn äiti Napsult iteltään, jot kuis on mamma....?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:37

... ja minä kun olen koko ajan uskonut, että tää Napsu on neitseellisesti syntynyt jostain bitti-myrskystä 1.2.2008 jota edelsi muutaman viikon mittainen ideoiden klimppiintymisvaihe.

Itse löysin Napsun ja tulin mukaan vasta Vapun jälkeisessä syvässä masennuksessa, joten syytön olen syntyhistoriaan (valmis vaikka isyystestiin jos niin vaaditaan)