Vastaatteko mielellänne anonyymi kysyjille?

Avainsanat: anonyymi kysymykset anonyymi vastaukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 19:47

vastaus vai ei, riippuu lähes pelkästään kysymykestä eikä kysyjästä, siinä ne menee anonyymit muiden mukana

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.01.2009 - 02:44

Jos kysymys sattuu miellyttämään.

Lisätty: 19.01.2009 - 03:23

On tosin paljon mukavampaa vastata henkilölle, jonka "tietää". :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 05:27

kyllä minä vastaan.nimimerkki on kyllä mukavampi kuten heidi vastasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 05:38

Sama kai se on kuka kysyy - kunhan kysyy jotain edes "järkevähköä" tai asiaa, johon huvittaa vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 07:56

Kyllä vastaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:11

Riippuu kysymyksestä... joskus huomaa kyllä syynkin miksi on kysytty anonyymisti.
Vastaan yleensä silloin kun tiedän asiasta jotain tai sitten täydennään jonkun toisen jo antamaa vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:28

Kyllä, ei väliä onko anonyymi vai ei jos kysymys on hyväniin vastataan kaikkiin vaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:29

Kyllä vastaan, riippuu tietenkin kysymyksestä ja siitä onko mitään tietoa kysyjän asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 09:09

Kyllä vastaan,jos olen jotain mieltä kysymyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:01

Kyllä mie olen vastaillut,kun kysymys on miellyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:11

kyllä sitä tulee vastattua ku harvennin katson kuka on kysynyt :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:35

Enpä ole heitä erotellut sen kummemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:45

Kyllä,tosin joidenkin kysymysten kohdalla olisi helponpaa jos jotain tietäisi kysyjästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 10:52

Samaa mieltä koivunsisar-nimimerkin kanssa. Pitäisi edes tietää onko mies vai nainen, helpottaisi vastaamista joissakin kysymyksissä. Mutta vastaan kyllä anonyymeillekin jos hyvä kysymys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 11:25

Vastaan kyllä,mikäli hän haluaa oikeasti tietää jotain ,jonka voi aistia kysymyksen asettelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 11:37

Kyllä sitä tulee vastailtua kaikkiin kysymyksiin joihin osaa ilman hirveitä selvittelyjä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 11:57

Voin kyllä sanoa, että tuo "Anonyymisyys" ei min ua miellytä ja vastaan mitä vastaan heille, riippuu kysymyksestä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 15:26

tulee vastattua, mikäli on asiaan jotain tietoa tai sanomista ,mutta kyllähän se mukavampi on vastailla "tutuille" nimimerkeille, joita on täällä nähnyt:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 17:09

Se vähän riippuu juu kysymyksestä, että onko se asiallinen ja ns. 'järkevä' kysymys.. Ei vaan mee vieläkään miun jakeluun että miksi kysyä anonyyminä?? Noh jokainen tyylillään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 19:45

En kans ymmärrä nimettömien kyselyi, tai miksei vois sit ol N tai M..helpottas vastausta..jos liityy henk..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 21:53

Jos jotkut haluavat pysyä anonyyminä, en rankaise heitä sivuuttamalla sen takia kysymykstä. Riippuu olenko itsekin kiinnostunut aiheesta.