Kuinka kovaa nyrkkeilijä lyö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 21:16

Sanotaan että raskaassa sarjassa ulottuvuus on yli 3m ja voima on sellainen että älä ihmeessä kokeile!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 21:28

Niin kovaa että sattuu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:32

ei ihan suoraa vastausta, mutta tuosta lainauksesta saa aika hyvän kuvan:

"Vaikka aivoja ympäröi kolme sidekudoskalvoa – kovakalvo, lukinkalvo ja pehmeäkalvo – aivokoppa on vihamielinen ympäristö, kun siihen kohdistuu isku, jonka teho on verrattavissa viisikiloiseen, 30 kilometriä tunnissa liikkuvaan moukariin. Kalvojen suojaama poimuinen elin iskeytyy ensin aivokopan etuseinän luuharjanteisiin ja heilahtaa sitten takaseinään."

pelaajalehti.com/arvostelut/...t-round-3/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 21:39

En lähtisi kehään edes kärpässarjalaisen kanssa saati keskiraskaan boxaajan.
Lyö varmaan niin lujaa että pää irtoaa - jos haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 23:41

kovaa, en halusisi olla kohteena:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.01.2009 - 00:56

Välillä niin kovaa, että vastustaja on kanveesissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 09:14

"Niin kovaa että tuntuu"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 09:29

Kyllä kovaan lyö taju menee joskus kankaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 13:39

Varmaan lujaa, en halua kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.01.2009 - 20:02

lisään tohon taju kankaalle juttuun ettei se riipu pahemmin voimasta vaan kohdasta mihin lyö...mutta mennään aiheeseen..nyrkkeiliä lyö aivan käsittömän lujaa vaikka telkkarissa näyttää ettei ne lujaa lyö niin en menis kel sellasen nyrkin eteen