oletteko kärsineetTraumaperäisesstä tressireaktiosta? miten selvinneet?

itse olen jo 01 alk. en täyssin vieläkään kunnolla, mutta nyt on elämä ihanaa, minulle tehtiin paha hoitovirhe leikkauksessa.Paras paraneminen alkoi, kun löysin käsityöt ja aloin liikunnan kontaktit ulkoelämään ja ystävät omaiset jotka eivät jättäneet, vaan kannustivat , tulivat luokseni ,vaikka en ois ketään silloin halunnutkaan tapamaan, kun siinä turistiin niin kyllä olo helpottui kerta kerran jälkeen.Niinhän se on että aika kuultaa muistot, pikku hiljaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 19:23

Moi! Olen kokenut tälläisen jutun vuonna 03, rupesin pikkuhiljaa siitä toipumaan ja siinä meni pari vuotta ennenkuin pääsin jaloilleni mut 08 keväällä romahdin uudelleen... täytyy vain ottaa päivä kerrallaan ja toivoa parempaa huomista. Tälläisessa tilanteessa jyvät eroittuvat akanoista, ympäriltä katos muutama ystävä... mut onneks vielä muutama jäi.... Ei elämä todellakaan ole helppoo.... kun jollain lailla saisi vähän itsetuntoa kohotettua ja luottamusta kerättyä ihmisiin. Jaksamisia sinullekkin....

Kysyjän kommentti

voimia kaikille...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 19:56

Itse en ole kokenut mutta läheltä seurannut. Jaksamisia teille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 22:50

Ei ole vielä iskenyt, mutta toivon, etteei iskisikään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:19

Trakoitatko stressiä?
Ei tuollasta ole ollut, onneksi. Esim. työyhteissössä on tapauksia ollut ja tiedän suunnilleen mitä se asia sisällään pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 10:14

olen.päivä kerralaan ja hoidoilla