Katsoitko nyt sub ,Riivatut talot ? Uskotko ,että siellä on aaveita, vaiko vain feikii..pelottiko?

minä ihan kalpeena kauhusta, onneksi rakas siippani on kanssain.(nukkuu)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.01.2009 - 00:27

oon kattonu melkein aina. tuntuu feikiltä mutta silti se on karmivaa

Kysyjän kommentti

just et uskoa vaikko ei ja silti pelottaaaaaa....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 23:06

Tuli katottua pari kertaa. Humpuukia sanon minä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 23:07

En usko aaveisiin enkä kummituisiin. Siinä ohjelmassa ne aaveet on aina liikkuvia valopisteitä, joita kuka tahansa voi jollain kynävalolla heilutella seinillä tai missä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:43

En katsonut. Mielestäni me kiinnitämme aivan liian paljon huomiota sielunviholliseen. Sielunvihollinen ei ole uskoni kohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:45

oon kattonu melkein joka jakson, tykkään katella vaikken oikeestaan uskokkaan. miksei vois mennä vaikka itse kokeilee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 07:44

Minä en katso pelottavia-,enkä ammuskelu-,enkä verisiä ohjelmia. Muutenkaan en yhdeksän jälkeen. Ohjelmat tulevat uniini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:02

jostain syystä kummititusjuttuihin lakkasin uskomasta ennenkuin Joulupukkiin ja siitäkin on jo jonkinverran aikaa kulunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:19

En ole ohjelmaa seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 10:37

En ole enää katsonut,kun siinä ei näytetä oikeita kummituksia,olen kyllä taipuvainen uskomaan kaikkeen yliluonnoliseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 10:57

En tykkää siitä en halua kattoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:07

En ole katsonut ohjelmaa enkä usko kummituksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:14

En ole katsonut kuin kerran vähän aikaa. Mielestäni se on ajan haaskausta koko ohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.01.2009 - 19:14

En usko tuossa ohjelmassa oleviin kummituksiin.