Minulla on tieto joka johtaa ikuseen elämään, haluatko elää ikusesti?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 22:26

En missään nimessä. Kävisi tylsän puoleiseksi aina hillua täällä...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 22:29

no ei täs muodos, jos kaik jäätäs tähän maapallol tulis tunkua ja en tykkää ahdingost..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 22:35

Jos pysyisi ikuisesti tässä kunnossa kuin nyt, niin voisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 22:55

Helppohaqn se on anonyyminä ihmisiä jymäytellä ,päättömillä asioilla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:34

En halua, kaikkien on luonnollisesti joskus täältä lähdettävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:58

Luulen, että anonyymi haluaa johdatella meidät ajattelemaan uskonasioita.

Pelastava usko on Jumalan teko. Hän herättää meidät ajattelemaan itse. Kannettu vesi ei kauaa pysy kaivossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 00:00

en kyllä tahtois ikuisesti jäädä tänne veroja makselemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 07:50

Ikuinen elämä saadaan maallisen kuoleman jälkeen taivaassa. Sinne pääsee, uskomalla Jeesukseen Kristukseen, Jumalan armo pelastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:13

En varmasti halua, en missään muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:21

haluan elää pitkän ja laadukkaan elämän,mutta en ikuisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 10:20

Eipä tätä elämää ikuisesti jaksa elää.Nautitaan jokaisesta päivästä,siöllä aina se voi olla viimeinen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:17

Ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 15:03

Kyllä, ja aion elääkin :) kiusallakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.01.2009 - 21:44

enn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:12

Minä elän, en enää minä vaan hän minussa, joka eläväksi tekee. Hän on elämän leipä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2009 - 22:25

Meinasin kuolla välillä ja sitten tulla uudelleen. Toivottavasti johonkin mukavaan paikkaan päädyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.01.2009 - 09:18

Me emme kuole, maallinen elämä täällä aineellisessa muodossa päättyy, koska sen hetkinen kehomme ei enää voi elää siis keho kuolee. Sieluina elämämme on ikuista. Karma jota suoritamme määrää osan seuraavasta elämästämme. Se mitä tulemme oppimaan kerta toisensa jälkeen valitaan yhdessä oppaidemme kanssa henkimaailmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.01.2009 - 20:32

enpä halua ja vähän epäilen sinunkin tietosi pätevyyttä (jos tosiaan tietäisit, miksi pihtailet)