los angelesin hyvät baarit ja ravintolat, miten niissä yleisesti pukeudutaan?

Avainsanat: los angeles yhdysvallat (usa)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 21:34

Kannattaa pukeutua ennekuin menee ravintolaan ;) ettei tarvitse pukeutua siellä ;)

losangeles.citysearch.com/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 21:37

Ai onko LA Yhdusvalloissa Niitä on joka lähtöön,jos et pääse sisään ni käy vaihtamassa vekkat pois ja vaihda vaatetusta ja ropelli kaulaan.Hyviin ravintoloinin pukeudutaan asiallisesti ja paksu lompakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:40

Paremmissa paikoissa miehillä ja naisilla vähän parempaa päällä, eli ei shortsi-teepaita -yhdistelmää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:57

Eiköhän jokainen tiedä mihin on menossa ja mitä päällensä laittaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 22:09

trendiä löytyy vähän laidasta laitaan, jos et tiedä, parasta käydä vähän kurkkimassa etukäteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 22:30

yleensä tyyli on rento/siisti ja vähemmän muodollinen kuin Euroopassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:27

Pukeudu tyylikkästi.