Uskaltaako pitää laktoositonta maitoa 10h lämpimässä ilman että menee huonoksi?

Lentokoneessahan tosin on viileässä... Tarvis saada reissuun omat kahveemaidot...

Lisätty: 17.01.2009 - 21:01

Tai onko muita vinkkejä mitä laktoosikko laittaa kahveen joukkoon espanjassa ? Hyla maitokaan ei käy, senhän voisi lämpimässä kuljettaa.

Lisätty: 17.01.2009 - 21:26

Matkalaukkuun on tarkoitus laittaa maito. Ja Espanjassako ei tunneta laktoositouhuja...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 21:05

avaamattomana voit pitää,ja säilyy, jos haluat koneessa kahvin joukkoo laitaa maitoa, niin kyllä siellä koneeasa on myös laktoositonta ...pyydä vain lentoemolta..

Lisätty: 17.01.2009 - 21:07

Oletko kokeillut kauramaitoa? Itse en ole kahvissa, mutta ruuan laitossa kyllä ja on ihan hyvää..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 21:20

No eihän se nyt niin helppoa ole tuo maidon vienti koneeseen, sillä kaikki nesteet otetaan pois turva tarkastuksessa jotka ei ole sääntöjen mukaisia ja sieltä ei tietääkseni lentoasalta saa ostaa enään maitoo, kun olet sisään mennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:27

Kerulac-tipat .
Apteekista saatavat Kerulac-tipat hajottavat maitoon lisättynä maitosokerin. Tipoilla käsitelty maito sopii useimmille laktoosi-intoleranteille. Senkin haittana on makeahko maku.
Kerulac on laktaasientsyymivalmiste maidon sisältämän laktoosin pilkkomiseen. Kerulac tippoja voidaan lisätä maitoon, jolloin se pilkkoo maidon laktoosin yksinkertaisiksi sokereiksi.
Vuorokauden kuluttua käsitelty maito sopii laktoosi-intoleranssista kärsivän ruokavalioon.

Varmaan olet kokeillut noita Kerulac tippoja, mutta laitoin kuitenkin tuohon, ehkäpä joku muu saa vinkin. Itse en käytä maitoa, vaikka ei ole laktoosiongelmia.
On myös olemassa erilaisia kahviin laitettavia pulvereita, mutta niissäkin taitaa olla laktoosia.
-- Completa coffee whitening on vähälaktoosinen.---

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:45

Mene kauppaan Espanjassa ja osta laktoositonta maitoa, toisena vaihtoehtona paikallinen apteekki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 22:07

Kyllähän nyt Espanjasta luulisi laktoositonta maitoa saavan. Onhan se kehittynyt maa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:11

kyl se sen kestää avaamattomassa pakkauksessa jos ei sitten liiskaannu matkalaukussa ja siitähän sulle vasta riemu ratkeis, vai kuinka?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:27

Minä en pitäisi,vaikka tuskin maito siitä pahasti kärsii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:08

Säilyy avaamattomana huoneenlämmössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 08:36

Kyllähän se säilyy. Ei ne maidot kaupassakaan ole kylmässä. Itse käytän Hylaa sen verran kun käytän.