Miksi miumaumikon vastaukset tulevat vasemmalle?

Ko vastaukset tulevat profiilin alle ja muiden vastaukset profiilin oikealle puolelle. Onko minun koneessa jotain mätää?

Avainsanat: napsu vastaukset layout

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 20:45

välillä vispaa oudosti, mutta yleensä korjaantuu kun yrittää uudestaa, äläkä vaan kysy miks' , ei harmaintakaan aavistusta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 20:34

Kyl mun konees kaik vastaukset tulee samal puol..

Lisätty: 17.01.2009 - 20:35

Mihinkä jätit sirkat,ku ny ANONYYMIN?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 20:46

Kommentteja edelliseen vastaukseen: Olen oikeasti anonyymi, en miumaumikko. Tarkoitin kysymyksellä sitä, että kun katselen jonkin kysymyksen vastauksia niin minun koneelle tulevat kaikkien muiden vastaajien kysymykset pystysuoraan jonoon samalle pystysuoralle vasempaan, mutta miumaumikon vastaukset hyppäävät enemmän vasemmalle profiilin alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:54

Ei aavistustakaan. Häiritsevää on ainoastaan vastauksien meneminen limittäin toistensa päälle kun vastauksia on johonkin kysymykseen tullut runsaasti. Tässä tapauksessa runsaasti tarkoittaa yli kymmentä vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:17

Kylä täällä on kaikki salviissii:) oikealla puolen kuvaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:46

Siistissä jonossa kaikki. Eli minulla on OK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:07

Ei minkäänlaista hyppelyä. Kaikki vastaajat ja kysyjät tasavertaisina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:30

Eivät ne tule sen enemmän vasemmalle,kuin sinunkaan kysymyksesi tai vastauksesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 11:11

Jonossa tai silleen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:07

Minullakin on kaikki samassa linjassa.