Voiko itseltään kysyä?

Voiko Napsussa kysyä itseltään. Kysymys anonyyminä ja vastaus profiilina? Saako paljon pisteitä?

Avainsanat: napsu kysymys vastaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 18:37

Ei oikein fiksulta kuulosta,mutta eipä kai siihen esteitäkään oo

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.01.2009 - 18:40

Kysy kuule ihan rauhassa vaan. Mitä aijot muuten tehdä nillä saamillasi pisteillä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:40

Kyllä voi, testasin juuri! Ja palkinnoksi saa vieläpä ne tavalliset 5 pistettä! Kieroa, muttei kovin käytännöllistä kun joutuu koko ajan kirjautumaan ulos ja taas sisään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 18:46

Jos myis pisteet jollekin. Ennen liiat lapset myytiin mustalaisille vai oliko se romaaneille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:46

Tottahan toki.Minäkin kyselen itseltäni joka päivä. Helppo kysym, mutta vastauksille ei ain löydy perusteluja. Ei liity Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 18:49

Olettaisin että joutuu vielä vaihtamaan konettakin jos moista haluaa harrastaa, kun kysyy anonyyminä ja samalla koneella vastaa omalla profiililla, jää jälki ( koneen IP-numero / osoite ja käyttetty selain) sen sivuston palvelimelle, missä tekee tepposiaan. Jos joku vaivautuu jäljittämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:07

Jos jää kiikkiin fuskusta diskataan matkalahjakortti kilpailusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.01.2009 - 19:20

Kyllä mut itte en kyl jaksaas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:32

Ehkä olisi fiksumpaa vain jatkaa tällä normaalilla pohjalla, vai mitä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 19:35

Ole hyvä' vaan.. en vaan tiedä, tuleeko omaan kysymykseen vastauslaatikkoa ollenkaan. Minulla ei ainakaan tullut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:01

Itseltään voi toki kysyä, ei ole suositeltavaa, antaa kysyjästä oudon kuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 20:54

no onhan se konsti saada joku asia puheenaiheeksi niin että voi itsekkin osallistua mielipiteineen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:13

Kyl varmastikki vois, mut mitä hyötyy noin 6 pist,,tai ehkä filunkis sit enemmä, ihan kuin vain tahot,ja elämä jatkukoon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 21:25

Siinähän se anonyymina olo taas onkin ja jos luin jostain ettei anonyymin kysymykset saa pisteitä ,niin se onkin hyvä, kaikella on oltava rajansa. Joten rohkeutta vain Anonyymit! nimet esiin! Niin saa pisteitäkin, jos se sitten lohduttaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:26

voit kysyä, mutten tajuu mikä idea. viis pinnaa siit muistaakseni saa..enemmän niitä pisteitä saat kun kyselet sinua askarruttavia kysymyksiä ja vastailet toisten esittämiin kysymyksiin profiilillasi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.01.2009 - 23:31

Ehdottomasti tehokkain tapa kerätä pisteitä (jos nyt niistä homma on kiinni) on kirjoitella niitä parhaita vastauksia (a' 20p.) ja niistä saatta olla iloa muillekkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 02:22

Minusta olisi kiva tietää, keillä on eniten 20 pojon vastauksia. Sellainen 20 pisteitten top ten.
Tilastot on kivoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 08:19

Sehän on kuin valehtelisi ja valheella on lyhyet jätjet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.01.2009 - 09:41

Ollakko vai eikö olla?Kas siinä pulma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.01.2009 - 02:04

Ai pelkkien pisteiden takia vai?